2009. január 20., kedd

Az első


Ami jön. A jövő. A gondolatok.A tervek. Ilyen is,olyan is.

Elsősorban a kézműves életemmel kapcsolatos tevékenységeimet szeretném itt bemutatni,de aztán majd meglátjuk,hogyan alakul....ami jön.


Elsőként szeretném megmutatni az első patchwork "alkotásom" kedvcsinálónak/elrettentőnek.Kinek,hogy. Tanulságnak jó.

A készítésének körülményeiről néhány szót:

Egyesével rajzolgattam a textil hátoldalára a paralelogrammákat és vagdostam ki ollóval. Aztán egyesével varrogattam össze,majd bontottam szét,mert nem tudtam,hogy a paralelogrammákat nem olyan egyszerű illeszteni,mint a négyzeteket.

3 megjegyzés:

Juhizs írta...

Amikor még nem ismertem a gyorsított eljárást, akkor készítettem egy étkezési alátétet... kb. 40 munkaóra volt benne tűzéssel együtt, ma ugyanazt már 2-3 óra alatt készíteném el, de másoknak félóra lenne - mivel én lassú vagyok... de, a 40 óra eléggé elrettentő...
A táska tetszik :-)

Czkriszta írta...

Nekem is tetszik a táskád, és nem vagy egy elveszett ember,ha ez volt az első munkád.

Tigrislilijom írta...

Elég erős kezdés :-)