2009. január 26., hétfő

Gyerekeknek

A gyerkőceim rendeltek tőlem egy-egy párnát. Szerintetek melyiket az itteniek közül?
Naná!! A Thomas-ost! Nehogy már itt kispályázzak kérem! Gyakorlás egyszerűbb darabokon? Ugyanmár!Kopírozás a könyvből,majd darabolás. Másolás a textilre, azt darabolni,majd sok-sok gombostű! Ehhez képest a Zsuzskás kész felüdülés volt! Arról nem is beszélve,amikor már tudtam,hogy van kétoldalas vetex és azzal aztán már szinte álom a rátétes technika. Azért arra is rájöttem,hogy minél kisebb egy darab anyag,azt annál nehezebb géppel - gondolom kézzel is-applikálni. Nektek van valamilyen jól bevált módszeretek,fogásotok erre?
A falvédő elég sok fejtörést okozott. Főként azért,mert a gyerekeim igencsak megunták,hogy hetente 1-2 órácskát varrjak-összeadva!.
A fiam viszont szerette volna ezt a falvédőt. Megkérdezte hát,hogy ha jók lesznek és hagynak engem varrni,akkor mennyi ideig tart a munka? Sikerült a beígért időn belül elkészülnöm és ők is megtették ami rajtuk múlt.
Azért jó érzés látni,hogy még mindig szeretik,amiket készítettem nekik. Eléggé próbára is lettek téve amint az látszik is rajtuk.

4 megjegyzés:

Lonci írta...

Igen, igen))))))))))szoktatni kell a gyerkőcöket, ha valami szépet szeretnének, akkor anyucit békén kell hagyni, hogy tudjon varrni.Persze kell egy társ is hozzá, aki szintén tolerálja hobbinkat.
Egyre jobb dolgok fognak a kezed alul kikerülni. Gratula)))

Ida13 írta...

Köszönöm a biztatás,igyekszem megháhálni.

Tigrislilijom írta...

Jó az a kétoldalas ragasztó! Azelőtt én is többet szenvedtem az applikálással. Ha nagyon vékony az alap, akkor az alá (a minta hátoldalára) is érdemes (egyoldalas) ragasztós vetexet tenni, hogy ne hullámosodjon nagyon az anyag. A többi ugyanígy megy nálam is.
Helyes lett a falvédőtök, biztos hálás érte a kisfiad ;-)

kiseri írta...

Bocsi, hogy most szólok bele, csak most tévedtem ide... meg kellett néznem ezt a címkét.
Szóval: egyoldalas vetexszel szoktam, ezt is lefényképeztem a cicás takarómnál(azt hiszem).
A vetex ragasztós oldalát szembefordítom az anyag színével, rárajzolom az akármilyen apró és akármilyen bonyolult alkatrészt, körbevarrom teljesen. A vetexen vágok egy kis nyílást, ahol kifordítom, aztán lesimítom a széleket és felvasalom a helyére. Így nem fog foszlani se az anyag széle, nem is kell olyan sűrűn cikkcakkozni se.
Egyszerűbb, mint olvasva...