2009. január 25., vasárnap

Keltás patch?


Az előző terítő/asztalközép annyira felbátorított,hogy hasonló színvilágban elkövettem egy másikat is.

Nagyon élveztem a készítését.

Annak idején szó volt arról a fórumokon,hogy a terítőt kell-e bélelni? Én csak hátlapoztam. Nem akkora méret (kb.:70cmx70cm),ami miatt ne lehetne használni tűzetlenül is. Ti hogyan szoktátok? A szélek eldolgozása is igen egyszerű, fonákoldalon összevarrva,majd kifordítva és kézzel a rés összevarrása.

Ígérem,hogy hamarosan jövök ám frissebb munkákkal is. Van már azokról is néhány fotó,de nem akarok mindent elsütni egy nap.

U.i. : A fényképezés nem az erősségem, már látom. (Na jó! O.K.! A varrás sem még. Akkor mi is? :( )Azt is tapasztaltam,hogy tehetek én akármit,zárt térben egyszerűen nem megy a gépünkkel a szépen fotózás. A férjem régóta nézegeti a fotómasinákat,lehet,hogy jobb lenne rábólintanom?

2 megjegyzés:

Körmi írta...

Ez a terítőd is nagyon szép! A minta is és a színvilág is. Én a terítőbe egy plusz vászont (kiszuperált lepedőt, vagy olcsón vett nem tetsző anyagot) szoktam közétenni. Tűzni pedig szerintem nem árt, valahogy más lesz tőle az egész munka, vagy csak nekem úgy jobban tetszik??!! Kíváncsi vagyok ám a többi munkádra is! :DDDD

Tigrislilijom írta...

Tessék csak hevesen bólogatni. Ritka alkalmak egyike, mikor nem kell egyik lábról a másikra álldogálva elmondani kedves férjnek, hogy akkor most kellene egy varrógép (a másik 2 mellé), egy nagyobbacska szekrény (a rengeteg rongynak, mert már mindenhonnan kifolyik), egy varróláda (soha nem találok semmit)... :-))

Mikor még nem hallottam a patchworkről, viszont műveltem, akkor még semmit nem béleltem és nem tűztem. Aztán láttam a neten valahol egy videót, amely megmutatta ezeket a folyamatokat. Kipróbáltam. Azóta nagyon kevés holmi az, amit nem bélelek és nem tűzök. És visszatekintve a régi munkáimra - hát az biztos, hogy szét nem szedem őket (nem is tudom, miért :-))) Mindkét változatnak megvan a maga bája.
Szerintem nézegess kész alkotásokat, aztán utána döntsd el, hogy kipróbálod-e a szendvicselést! (Én azt súgnám, hogy bátran vágj bele, megéri.)