2009. január 27., kedd

Takaró


Ilyen lesz a lánykámnak szánt takaró használat közben. :) NAGYON szeretem.


Itt jól láthatók a méretek. kb.:110cmx130cm. Elég barátságos méret.
Mivel nem ágyterítőnek szántam,ezért nem árt ha puha,sőt...úgy döntöttem elég lesz masnikkal díszítve összefogni a rétegeket. Szerintem szép lett. Nagyon-nagyon tetszenek a színei. (Néhány hete sem gondoltam volna,hogy ilyet írok a rózsaszínről!:))A fényképek elég jól visszaadják az eredeti árnyalatokat.
Utóélet: a lánykám nem akarja használni, mondván, hogy meleg. Így jártam. :(


2 megjegyzés:

Lonci írta...

Tényleg nagyon lányos! Vidám, mégis pasztel színeket használtál. Milyen anyagból varrtad? nem volt nagyon csúszós, mert mint a közeli képen látom, műszálas? Szerintem azért meleg neki.

Ida13 írta...

Az anyagokat én pamutnak vettem. 100%-osnak.
A töltet a műszálas vlies. Egyébkén így utólag gondolkodva botorság volt takarót varrni neki,mert a lepedőt sem bírja magán alvás közben. Igazából ezzel akartam volna rávenni a takarózásra.