2009. május 21., csütörtök

EGY jó nap







Ugye milyen szépségesek? Sanditól (http://alegacyofstitches.blogspot.com/) kaptam egy giveaway alkalmából. Köszönöm.
Azért az kitűnik a könyvből is,hogy kint nagyon el vannak kényeztetve a foltvarrás szerelmesei.:)
Hihetetlen nap volt ez a mai!
Kaptam ugye ezt a csomagot,aztán hazafelé jövet bementem egy ruhaboltba,ahol "elfekvőben" árultak szalagokat, farkasfogat....Én ez utóbbiból vettem a szélesebb fajtát.40-ért megéri még a hülyének is,gondoltam,aztán,hihetetlen,de igaz,az eladó 30-ért számolta. Nem véletlenül! Ő mondta,hogy kedvezményt akar nekem adni. Ajánlom a 16.kerület Jókai szakrendelő környékén járóknak,hogy ugorjanak be a Posta környékén lévő kis butikba. Cérnák,gombok zsinórok is hasonló módon eladók.
Aztán elmentünk fagyizni. A gyerekek "Hupikék törpikék"ízű fagyit nyaltak,amikor megütötte a fiam fülét,hogy valaki törpöket emleget. Hát három hölgynél volt két kis törp figura (pontosabban egy Hókuszpók volt) és a fiam odament kíváncsiskodni. Ajándékba meg is kapta mind a kettőt.
Nem volt ám ez mind olyan véletlen! Már túl vagyok a fürdésen és a melltartóm bizony fonákul volt rajtam!







3 megjegyzés:

leda írta...

:)! Legyen még sok ilyen jó napod!

kiseri írta...

Hát ez nagyon viccccces! Itt vihogok...:))

Ducika Ducila írta...

HiHiHi:-) Klassz napotok volt! Legyen is még sok!