2009. június 13., szombat

Küzdés




A fenti táska még nincs igazán kész. Az elmúlt három hét erről a táskáról szólt/szól nálam. A nagy feladat a zippzár bevarrása volt/van. Kicsit reménykedem, hogy ha kiírom magamból a problémámat,akkor felszabadul egy csomó energia és meg tudom majd szépen oldani.(Titkon persze abban bízom, hogy megszán valaki és elárulja, hogyan kell egy ilyen kézitáskába zippet tenni..))
Utálom, hogy képzeletemnek a képzettségtelenségem szab határokat!
A képek annyit azért elárulnak, hogy mi NEM leszek, ha nagy leszek: fotós ill. varró.


7 megjegyzés:

katafolt írta...

Menet közben könnyebb lett volna...most már nem látok más megoldást,így utólag,mint kézzel,erős cérnával,apró öltésekkel.

kiseri írta...

Nálam az archívumban találsz fényképes leírást, én hogyan szoktam! Nem nehéz, belejössz majd! Hidd el, mindenki a cipzárvarrástól fél, aztán rájövünk, hogy nem kell...

leda írta...

Nekem nagyon tetszik így cipzár nélkül is. :) Colette is mutatott korábban egy táskát, amibe cipzárt varrt, szerintem azt is nézd meg!

Ducika Ducila írta...

Szia!
Táskavarrásban nem vagyok tutti, de van egy ötletem... Megengeded?
Mivel olyan szépen kiadja a táskád a formáját; szögletesnek, ami szerintem külön tudomány, hogy azt hangsúlyoznád, ha az aljával egy megegyező méretű "tetőbe" varrnád bele a zippet. Ha ez az ötlet tetszik, akkor olvasd tovább:-) Szabj ki varrásráhagyással akkora darabot, hogy a két csík közé bevarrod a zippet. Tehát. Két csík+zipp = a táska aljának méreteivel.Ha a zippet a zipp-varrótalppal felvarrtad, ami így egyszerű, akkor ezt az összeállított teteje részt könnyen körben belevarrod a meglévő táskába. Még arra kell figyelni, hogy a "teteje" tisztázás és felhajtás színre legyen, hogy ahogy beilleszted a táskába, akkor az ne látszódjon.
Igaz, ami igaz, egyszerűbb lenne mutatni, mint elmondani...

Egyébként, ha eddig eljutottál, akkor ez már menni fog! Nyugi, szerintem nagyon ügyes vagy! A jojo ötlet kifejezetten tetszett:-)

Ida13 írta...

Olyan aranyosak vagytok! Igazán!
Colette-nél nézelődtem,de leírást nem,csak képet találtam a kész táskáról.
Erikánál van kézzelfoghatóbb leírás,amit Ducilla is írt,vagy valami hasonló. Az igazság az,hogy fejben meg is van a dolog,de a kivitelezés(!), hát az a nem semmi,ahogy mondani szokták.
Arra jutottam,hogy Amy Butler is nemhiába olyan leírásokat árul,amik zipp nélküliek!:)
Megyek és kibontom ....odszorra!

Ducika Ducila írta...

Ida! Ne!!!!!! Ne add fel!!!! Meg tudod csinálni! Oké, ha van ötleted egy egyszerűbb megoldásra, akkor csináld! De ezt a szép táskát kibontani... zokognék, ha látnám élőben...

Miss Scotty írta...

Szia!

Nekem is van régebbi bejegyzésem, amiben leírtam, hogyan kell táskába húzózárat varrni.

Szép napot!

Scotty