2009. július 27., hétfő

Ez+az

Készülget a nagy ágytakaró is, amit még régebben beharangoztam.Kész van mind a 112 blokk, ami kell hozzá. Ezeket először összepárosítottam, majd négybe varrtam. Aztán lemértem az ágyunkat mégegyszer és kiderült, hogy 20cm-rel elszámoltam a méretet. Nem gond, marad a blokkokból párnára is. Mivel közeleg a rétegezés, gondoltam megnézem a Reviczky-udvart, annyit áradoztak róla különböző helyeken-leszámítva a férfi eladót-így elindultunk családostul, gondolva, nem árt, ha ott van mellettem egy "erős" ember is. Amilyen a formám épp most vannak szabadságon. Egyre töbet agyalok a tűzésen. Nézegetem a különböző fotóalbumokat, hogy milyen lehessen. Tetszene nekem stipplingelve is, no de az én tudományom még kicsi ahhoz. Meg aztán több, mint 2m minden irányban. Nem gondolom, hogy ezen kellene megtanulnom.

Véggiggondoltam a restanciáim is:
- csereajándék Lédának
- ajándék barátnő látogatására (kész)
- megkezdve vannak a próbablokkok (kész)
- nagymami virágoskertje kezdetek (no, az eltart majd vagy 2-3 évig az én tempómban! hahh)
- ki van szabva néhány táska (kész)
- Sandinak "köszönöm-ajándék" (annyit nyertem nála, hogy gondoltam meglepem egy "csak úgy" ajándékkal)
- falvédő készítése
- ajtótámasz készítése.

Ennyi. Megyek, leveszem a főttkukoricát a tűzhelyről.

Minden jót!

6 megjegyzés:

Körmi írta...

Kép nincs a blokkokról? olyan jó lenne látni!...húúú! nem lesz semmi letűzni egy ekkora takarót!!:D

Ida13 írta...

Kép van a blogomban április 25-nél.
Tudom, hogy "nem nagy kaland" :O blokkokról van szó. Többeteknek semmi perc alatt meglenne egy ilyen.No meg kicsit bután is kezdtem neki. Majd egyszer leírom, hogyan is kellett volna okosabban, időspórolósan megcsinálni egy ilyet, csak végezzek már ezzel az egyel!

Névtelen írta...

Szia!
Köszönöm a Picasa-s gondolatokat! majd, ha nem esz már ilyen felugrálós az aktív része a monitornak, mert gondolom, h vmi vírus, és megint szervíz lesz a vége, már látom, akkor majd jobban beleásom magam abba a tudásba. A takaródra nagyon kíváncsi vagyok.
A lista... igen, én is így vagyok ezzel! Még jó, hogy nyári szünet van állítólag...sosem érünk rá...
Ducika

Ibcsy írta...

Nem semmi feladat lista:-)Kíváncsian várom a megvalósításokat, és a takarót)))

Névtelen írta...

hiányzol...

Ida13 írta...

Wow! De jó nekem!
Ez utóbbit a drágám írta, csak elfelejtette aláírni. Hát nem aranyos?