2009. augusztus 24., hétfő

Amerikából jöttem...

mesterségem címere...Mondhatnák ezek az anyagok és ez a ... no micsoda? Igeeeen! Quilt-kesztyű. Ti láttatok már ilyet árusoknál? Biztosan kevés helyen jártam még, de én még nem láttam. Az is igaz, hogy nem is nagyon kérdezgettem.
Az anyagok ugyanolyan mintásak, csak két színben,kb. 5m összesen. A kosaras quiltet szeretném MAJD elkészíteni. ( http://branida.blogspot.com/2009_05_01_archive.html )
Úgy volt, hogy a barátnőm "csak" postaköltséget megtakarítandó hozza, aztán jól meglepett, mert megkaptam ajándékba.(Miért is nem kértem többet?:):))
Cserébe elvitte a tarisznyát és a kétoldalas narancsszínű táskát strandtáskának és egy "hangulat"-karkötőt. (Ami a színét váltogatja a viselője hangulatától függően.)

Tudjátok mi volt mégis a legnagyobb boldogság?
Nem volt egészen 1hét amit ebben az évben Magyarországon töltött és ebből a kis időből szánt rám egy délutánt. Annyira jó!
Most bőgök a meghatottságtól.....




1 megjegyzés:

Ducika Ducila írta...

Ida! Kérlek, majd... muti meg, illetőleg számolj be erről a kesztyűűűről. Jó???????????????????
És ÍRTAM NEKED!!!!!