2009. augusztus 24., hétfő

Internetes gyöngyszem

Elnézést kérek, nagyon OFF (viszont olyan aranyosak).


Gyermekek levelei Istenhez

- Kedves Isten! A jelmezbálon ördögnek fogok öltözni. Nem baj? Marine

- Kedves Isten! Tényleg láthatatlan vagy, vagy ez csak egy trükk?

- Kedves Isten! Ilyennek tervezted a zsiráfot, vagy csak véletlenül alakult így? Norma

- Kedves Isten! Elmentem egy esküvőre, és csókolóztak a templomban. Ez O.K.? Neil

- Kedves Isten! Nekem a Miatyánk a kedvencem. Egyből megírtad, vagy sokat kellett törnöd a fejed? Ha én írok valamit, mindig újra kell írnom. Lois

- Kedves Isten! Coe atya a barátod, vagy csak üzleti kapcsolatotok van? Donny

- Kedves Isten! Köszönöm a kistestvért, de én egy kiskutyáért imádkoztam. Joyce

- Kedves Isten! Hogyhogy az utóbbi időben nem találtál fel egy új állatot se? Csak a régiek vannak. Johny

- Kedves Isten! Kérlek, tegyél még egy ünnepet Karácsony és Húsvét közé! Ginny

- A nyaralás alatt végig esett. Apa nagyon mérges volt, és olyan dolgokat mondott Rólad, amit nem szabad. Remélem, nem fogod bántani. A barátod (nem mondom meg ki vagyok)

- Kérlek küldj nekem egy pónilovat. Eddig még sose kértem semmit. Utánanézhetsz. Bruce

- Kedves Isten úr! Jobb lenne, ha az emberek nem jönnének szét olyan könnyen. Rajtam három öltés van, és kaptam injekciót is. Janet

- Kedves Isten! Ha nekem adod Aladdin lámpáját, bármit Neked adok, amit csak akarsz, kivéve a pénzem és a sakk-készletem. Raphael

- Kedves Isten! Lehet, hogy Káin és ábel nem ölte volna meg egymást annyira, ha külön szobájuk lett volna. Nálunk ez működik a bátyámmal. Larry

- Kedves Isten! Lefogadom, hogy nagyon nehéz neked mindenkit szeretni az egész világon. Mi csak négyen vagyunk a családban, és mégse megy.

- Kedves Isten! A bátyám elmondta, hogy hogyan születünk. Nem hangzik valami jól. Marsha

- Azt tanultuk, hogy Edison csinálta a fényt. De a hittanórán azt mondták, hogy Te csináltad. Biztos vagyok benne, hogy ellopta az ötleted. Donna

- Kedves Isten! Nem gondoltam, hogy a narancssárga megy a lilával, amíg kedden nem láttam a naplementét, amit Te készítettél. Klassz volt. Eugene

- Kedves Isten! Ha vasárnap figyelsz a templomban, megmutatom az új cipőmet. Mickey

2 megjegyzés:

mammka írta...

Ezeket ismerem,de mindig elbűvölnek..:)

F.Gina írta...

Annyira nevettem, köszi, jól indult a nap !