2009. augusztus 24., hétfő

Limonádé díj

Kaptam Silerikától (www.silerika-kreativ.blogspot.com ) és Ducika Ducilától ( www.ducikaducila.blogspot.com ) kaptam.
Annak idején, amikor először megláttam ezt a díjat a blogolók között, pontosabban csak a címét, akkor azt mondtam magamban: Na végre! Valami nem teljesen pozitív! A limonádé savanyú ízére gondoltam. Na, mondom, talán végre kapok egy hozzám illő "savanyú"-díjat valakitől. EZAZ! Ez nekem való!
Aztán bebizonyítottátok, hogy TI tényleg mindenben meg tudjátok látni a szépet és jót, hisz a limonádé hűsítő, üdítő, ráadásul az amcsi filmekben ezt az első pénzkereseti lehetőséget találják meg a gyerekek, amolyan aprópénznek.
KÖSZÖNÖM. Köszönöm, hogy megláttátok bennem is a jót.



3 megjegyzés:

Ducika Ducila írta...

Most is viccelsz?
Aki narancssárga táskát varr magának, az nem lehet negatív:-)
Ott van az oldaladon az élet napos oldala:-)

Ida13 írta...

Hahhh! Narancssárga táska MAGAMNAK? A barátnőm viszi magával az USA-ba. Ő kapta meg végül amolyan "csereajándékként". Strandtáskának fogja használni.

SILERIKA írta...

Örülök, hogy Te is felvidultál ettől a cukros-citromos üdítőtől! És gratulálok a nyereményedhez, örülök, hogy Neked sikerült. :))Izgatottan várom ,mit fogsz készíteni ebből a sok szépségből!!