2009. augusztus 10., hétfő

Ma sétáltam

és tegnap is egy kicsit. Tegnap volt oly kegyes a családom és elmentünk a Camponaba megnézni a keresztszemes kiállítást. No, igen az apraja lefizethető egy kis játszóházzal.:)
Olyan sok gyönyörűségeket láttam! Félelmetes, hogy mennyire mást jelentett gyermekkoromban a keresztemes hímzés. Akkoriban sokkal inkább a népi hímzési motívumokat láttam benne, ma pedig inkább valamiféle hímzéssel létrehozott digitális képek, ahol a keresztszemek egy-egy pixelnek tűnnek.
Nem lehet valami jó szemem hozzá, mert két,számomra teljesen egyformának tűnő balettáncos lány képe közül az egyik helyezett lett, a másik még csak díjazott sem. Csak a keret volt más. Aki látta a kiállítást és most olvas engem, kérem segítsen megérteni!

Mai sétám következtetései:
- ne vásároljak Burda boltban,(quilt tű pl.:990HUF, míg ue. a Varrógépcentumban 320HUF)
- egy számomra új amerikai patchwork anyagokat árusító bolt az Erzsébet térnél a Bazilika felé menet,(Olyan szép anyagaik vannak a Meseboltostól sokkal olcsóbban. Olasz anyagokat is árusít.Biztosan fogok még valamikor több pénzt otthagyni néhány méternyi szépségért.)
- jó sétálgatni a hidakon, ill. egyik hídtól a másikig,
- jó érzés segíteni külföldieknek (is) a fotózásban és megtanítani nekik a "köszönöm" szót,
- az intenetes hírekkel ellentétben nincs már Juhász Piroskának boltja a Városkapu üzletházban,
- nincs foltosoknak való bolt a 15.kerületi Drégelyvár utcában,
- mindig olyankor akarok újabb boltokat felfedezni, amikor azok "Szabadság miatt zárva" vannak.

Bécsben megéri anyagot, kelléket...venni? Mit? Hol?

1 megjegyzés:

Ágó írta...

Kedves Egykori Rendszeres Olvsaóm!

Kern Ági vagyok az ÁGÓ VARRÓMŰHELYÉBŐL.
Tájékoztatlak, h a blogom tönkrement, rendszeres olvasóim kb egy hete nem látják, h a bejegyzéseim frissülnek. Ideiglenes megoldásként létrehoztam az eredeti blog mását, ahol az új bejegyzések olvashatók, illetve az új blogról: www.agovarromuhelye.blogspot.com a régi blogom is elérhető. A 60. olvasóm bejelentkezése alkalmából /az eredeti blogomon/ ajándéksorsolást hirdettem a rendszeres olvasóim között.
Ha a jövőben is szívesen olvasgatod az írásaim, azt most tehát a fent jelölt átmeneti oldalon teheted meg.
Minden kedves olvasóm megértését köszönöm!
Kern Ágota