2009. szeptember 9., szerda

Elkezdődött

A karácsonyi készülődés jegyében első produktumom ( :) ) ez a tányéralátét. No, nem egy darab. Igaz, hogy TELJESEN kész csak ez lett.


A méretei: 32cmx45cm.
A fedlaphoz kellett: - 1 db 32cmx35cm-es fehér,
- 1db 32cmx3cm-es fehér,
- 1db 32cmx4cm-es piros és
- 1db 32cmx6cm-es piros anyag.
Varrászélesség: 0,5cm.
Szándékosan csak egyszínűeket választottam egyelőre, magamnak is bizonyítandó, hogy a karácsonyi hangulat eléréséhez, érzékeltetéséhez nincs szükség feltétlenül karácsonyi anyagokra.

Alant látszanak a többiek is félkészen még.(Azóta már beszegve, ráragasztva a levél, csillag. Hímzésre várnak.)


Készítés közben jókat bosszankodtam is(félre ment a körkés, a kétoldalas ragasztó sem akart rendesen működni, csomósodott alul a varrat...ilyen apróságok), de nagyokat is nevettem magamban.
Ha végiggondoljátok a készítés menetét, akkor bizony láthatjátok, hogy tiszta piros-fehér-rel dolgoztam egészen a szegésig. Tiszta LOKI-drukker, nem? (DE IGEN!!!!!)

Mindenki okulására mondom és mutatom: cikk-cakkal akartam restként az elsőt elszegni, aztán jól elfodrozódott. :( Amúgy sem igazán alkalmas a gépem a sűrű cikk-cakkra. Fogalmam sincs, hogy a nagyok hogyan csinálják olyan tökéletesre,nekem nem sikerült :( Ti tudtok tanácsot adni?


6 megjegyzés:

mammka írta...

Ez igen!!!!Nagyon előrelátó vagy és igazad van,mert ripsz-ropsz és itt a tél.

SILERIKA írta...

Húha, már ennyivel kész is vagy? Akkor bele kell húznom, ha nem akarok lemaradni. :))

Frivolina írta...

Milyen gyorsan elkészültél! Össze kell kapnom magam. Terv már megvan, csak anyagom nincs. És örülök, hogy már tízen vagyunk :)

Ida13 írta...

Örülök, ha sikerül titeket ösztönöznöm.

Azért elég kellemetlen lenne, ha épp a játékra hívó nem indul el időben. A hétre ígértem a kezdést,hát el is kezdtem.

Én is nagyon örülök, hogy lassacskán gyarapodunk. Ha van kedvetek nyugodtan invitálhattok másokat is a játékra. Szeptember 15-ig lehet jelentkezni. Aki az után kapcsolódik felkerülhet a linklistára, de a nyereményekből nem kaphat. :):)

Lonci írta...

Ez a karácsonyi készülődés jó ötlet, nekem is el kellene kezdeni:)
Kellemes hétvégét:)

Marika írta...

Szép ez az alátét! Különösen tetszik hogy egyszerű szineket használsz. Hát igen, nemsokára már karácsony, bár én még csak az őszi dekorációnál tartok:)