2009. szeptember 15., kedd

Hogyan kaptam meg a csomagot?

Ígértem leírom hogyan kaptam meg Ejjkukk ajándékát.
Szóval a kezdet sem normális: a postaládában találtam egy figyelmeztetést, hogy "nem találtak" itthon, amikor kézbesíteni akarták (?) nekem a csomagot. A vicc az, hogy itthon voltam aznap is és előtte napon is. Alsószomszéd látja elnyúlt képem, kerekedő szemem és piruló arcom és szólt nézzem csak meg a dátumozást a papíron, biztosan előző napi. Az volt. Grrrrr. Vele is mindig ezt csinálják.Mit?kérdem én. Rendszer a következő:csomagot egyből leadni a csomagfelvevőben,majd néhány óra múlva leadni a cetlit a posta megfelelő helyére, melyet a levélpostás másnap kézbesít.Idő és benzintakarékos megoldás a POSTA számára,melyet a szoláltatás megrendelője kifizetett!!!ŐŐŐŐrület nem?
És tényleg ez a szokás. Legalábbis a reakcióból erre következtettem a csomagátvevés helyén dolgozó hölgy esetén. Mert volt ott "izé",meghogy "beszéljem meg inkább a területi illetékes csomagkihordóval"...."Biztosan nem tudott bejutni." "Mire én:azért csengethetett volna...Hol is a panaszkönyv?"Mire ő:Beszéljek először a csomagkihordóval,hogy ne forduljon ilyen elő mégegyszer.Telefonszámom is van.

Még egy: útban a posta felé rám dudáltak az utcán, mert elengedtem egy szirénázó, villogó mentőt. NORMÁLIS ez a világ? (nem pártszlogen!!)


Karácsonyi készülődéshez ajánlom nézzetek be Frivolinához (http://frivolinaslace.blogspot.com/ )!

Nincsenek megjegyzések: