2009. szeptember 17., csütörtök

Nagy hévvel

Valószínűleg nem fogok tudni jönni egy ideig. Remélem holnapig.:):):) Lázas lettem, hánytam és alig kapok levegőt. Vírus. 7 éve nem voltam lázas leszámítva a tejlázat, ami alig egy órát tartott és a műtét utáni egyszeri belázasodást. Piszkosul nehezen viselem, főként a zihálás miatt.

Ejjkukk:elkezdtem varrni, de most pihentetnem kell, ne haragudj! Annyira szerettem volna a héten postázni.

Köszi mindenkinek a jó szókat az előző bejegyzésemnél. Olyan jó volt!

6 megjegyzés:

leda írta...

Gyógyulj meg hamar!

mammka írta...

Hú,te szegény!!!!Pihenjél,aludjál,sok vitamin,folyadék....

SILERIKA írta...

Jobbulást kívánok! Sokat pihenj, hogy mielőbb gyógyulj meg.:))

Arien írta...

Mielőbbi jobbulást és pihenést, hogy el tudd űzni a betegséget!

Frivolina írta...

Jobbulást kívánok, pihenj sokat, ez a legfontosabb :)

Ida13 írta...

Köszönöm szépen a jókívánságokat!
Azt hiszem hatott. Nem az igazi még, de azért jobb.Sokkal.