2009. október 18., vasárnap

Lőrinci szerzemények

Tegnap voltam életem első foltvarrós eseményére, az első közös varrásra. Nem voltam épp feldobott állapotomban és akkor még enyhén fogalmaztam. Eleve nem sok kedvem volt elmenni, de a párom győzködött, hogy végre Budapesten, viszonylag elérhető távolságban lesz eme esemény, vegyek egyen részt, hogy tudjam miől van szó. Mostmár tudom. :)Találkoztam néhány blogolós ismerőssel is. Nem kellett bennük csalódnom, mert Körmi nagyon kedves a valóságban is, ilyennek képzeltem. Juhizs is a neten megszokott formáját hozta és a farmertáskát, meg egy nagy fekete sporttáskát,amiről azt hittem, hogy a tombolanyereményeknek hozta, de nem . :) Évi36 is nagyon segítőkész, Maplesyrup és a lánya is aranyosak. Szerintem mindenki az lett volna, ha nem vagyok épp antiszociális hangulatomban. Talán ott volt a hiba, hogy útközben megfogadtam, hogy nem fogok senkit sem lerohanni ötletekért és a szokásos beszélőkémet minimumra csökkentem. Arra csökkentettem.
Azért sikerül vennem néhány dolgot, de korántsem annyit, amennyit szerettem volna. Nem a felhozatal volt a hibás, hanem a pénz. Ismerős?

A képen az anyag még vasalatlanul, de már kimosva. Tudom, hogy hanyagság, de annyira meg akartam mutatni, hogy bocsássátok ezt meg nekem! Aztán 400-ért vettem a 20db zippet. Jó ár? Nekem megérte.
Tudjátok-e mi az a kis szerkezet jobbra? Mezei pirospont helyett virtuálisat kap, aki megmondja és kettőt is az, aki az esetleges vele való kapcsolatáról is beszámol. Tíz virtuális piros pont után jár egy ötös. Nektek kell majd szólni, ha kigyűjtöttétek!

10 megjegyzés:

mammka írta...

Rugóstalp a kukacoláshoz,így látom innen messziről,piciben.:)
Este majd írok a használatáról is.

Körmi írta...

Hi-hi-hi!!! Ilyet én is vettem, így tudom a választ!!!:P ...ferdepánt-varró...s a kapcsolatom vele??? háááát egyelőre nézelődős :DDD én vettem még ferdepánt készítőt is, majd meglátjuk -este- hogy hogy működik?!...-egy-pár pirospont most igazán jól jönne!!- :D
Nagyon sajnálom hogy visszafogtad magad, hisz itt általában erről szól a dolog, hogy ötleteket adjunk, gyűjtsünk s gyarapítsuk az amúgy is terjedelmes anyag- és egyéb varrós-tartozékos készletünket :DDD ... szerintem senki nem haragudott volna meg -én biztos nem- ha letámadod a beszélőkéddel!!...na de majd legközelebb, remélem lesz legközelebbi alkalom??!! :DD

KicsiKató írta...

Körmi lelőtte a poént:) Én is csak azért tudom, mert Gáborék Pest után Kecskemétre vették az irányt, így én is beszereztem egyet. Ma kipróbáltam, de rá kellett jönnöm, gőzöm nincs, hogy működik. Hááátha valaki csinál majd egy jó kis fotós tutorialt...:))

Ibcsy írta...

Mostmár tényleg sajnálom, hogy nem tudtam elmenni:-)

Ducika Ducila írta...

ferdepánt varrótalp. És szuper. Még az anyukám tapasztalatait tudom megosztani:-) Az is jó? Nagyon könnyű, mert ő maga viszi az anyagot, ha te már az elején jól bfűzted és a talphoz való az anyag. (Magyarul nem valami extrém vastag szövetet akarsz "betömni" alá, de ez nem téma, mert van eszed:-) ) Szóval ha van szegőtalpad, akkor kb.ugyanaz a szitu vele. Miért nem lehet nagyítani a képedet? Ráklikk után nem ugrik nekem ki, hogy nagyban skubizzak. Az anyag nagyon aranyos mintájú. :-) Miért voltál antiszoci?
Sajnálom, h nem tudtam menni, de B.lebetegedett, Zs. pedig temetett.

Dóri írta...

Jobban össze kellett volna beszélnünk. Én is ott voltam. Kár, hogy nem találkoztunk. De ha ott voltál a tombolánál, akkor talán emlékszel, hogy én voltam az, aki 4-szer is kiment. :)) Na, majd legközelebb találkozunk. :)

hildiko írta...

Ha van még szükséged zipre, én 15 Ft-ért tudok küldeni 14 és 16 cm-est.
Van barna és fekete csipke szalagom is, gombok is kedvező áron.
Küldök fotót, csak írj a hildiko74@gmail.com-ra!

Üdv: Ildikó

Ida13 írta...

Annak volt igaza, aki a ferdepánt-varrótalpat mondta/írta. Így piros pontot kap: Körmi, KicsiKató és Ducika Ducila is, aki 2 pontot zsebelhetett be.

Körmi:ha írsz a tapasztalataidról, akkor te is megkapod a másodikat!

DucikaDucila: nem vagyok elég okos.:( Én épp azért vettem ezt, hogy a foltos dolgaimat szebben tudjam beszegni és főként gyorsabban. Azok pedig általában nem épp vékonyak!Azért nem lehet kinagyítani a képet, mert másodlagos géphasználóként próbálnám a gép előtt töltött időt lerövidíteni és SOKKAL hamarabb tölti fel az átméretezett képeket a gép. Amikor kevésbé fontos-szerintem-egy képnél, hogy közelebbről is megskubizd, akkor élek ezzel a lehetőséggel.

Dóri: Iszonyat sajnálom, hogy nem találkoztunk! Sajna csak Méhikére(?ő volt az?) figyeltem fel, aki öt tombolából ötször nyert.Én is nyertem, sőt a csere-berében is voltam. Majd mutatom azokat is. Amúgy én gubbasztottam a színpad szemből nézve jobboldali lépcsőjén. (Jaja! Az az untipatikus nőszemély fekete pulcsiban! :O)

Juhizs írta...

Hát, most egyrészt leszidnálad (de csak jóindulatból !), mert a közös varrás két dologról szól,
a nagyon elvetemültek varrnak,
a lazábbak pont barátkozni, ismerkedni, dumcsizni mennek (no, persze, az ötletgyűjtés természetes dolog), ha tudtuk volna, hogy először vagy ilyenen...

A másik dolog, mindig visszatérő téma, hogy aki nicknevet használ (akár topikol és ott, akár most már ki is bővíthetjük a blogoló világára) hát miért nem rak ki magára egy kitűzőt a nicknevével ?
Majdnem minden alkalommal utólag derül ki, hogy ott volt X. Y. is, és mennyire sajnálják többen is, hogy nem tudtak róla.
(Most nem kettőnkről van szó, hiszen beszélgettünk, bár valóban röviden)
Tessék szíves lenni egy kitűzőt készíteni ! :-) :-) :-)

Juhizs írta...

Bocsi, hiányzik néhány betű az előző hozzászólásomból,még nem vagyok jól :-(