2009. október 14., szerda

Nálatok hogyan

viszonyul a párotok a hobbytokhoz? (no nem a Hobbit-okhoz! hehe)
Értem ez alatt, hogy pl. támogat, segít, megértően néz, hogy "milyen szépen elvan", vagy esetleg szóvá teszi a dolgot? Néhány oldalon már láttam erre utaló megjegyzéseket, de szívesen olvasgatnám így egyben. Talán itt könnyebb elmondani,mert esetleg ENGEM nem olvas.
Nem, ezt nem az én párom miatt kérdezem. Bár kérdezhetném miatta is. Ő olyan ember, aki a legszebben hímezett általános iskolában a fiúk között és még sok lányt is beelőzött eme képességében (vagy adottságában?). Mára már nemigen gyakorol semmilyen kézműves mesterséget. Az én "ügyködéseimhez" pedig nehéz megmondani hogyan viszonyul. Szóban feltétlenül biztat. Vegyek meg mindent, amire csak szükségem van az alkotáshoz. (Szerintem úgyis tudja, hogy elég skót vagyok.) Nagyokat hümmög, amikor egy-egy produktumot mutatok neki. Néha megkérdezi, hogy akkor most a négyzeteknek végül is találkozni kell-e, mert van ahol nem találkozik, de sok helyen igen. (:):):) ) Elnézően mosolyog, amikor újabb táskát varrok a szekrénynek.
Szóval? Nálatok hogy van ez?

6 megjegyzés:

Ili írta...

Nálunk a férjem eléggé megértő.Lassan 38 éves házasok vagyunk, de én mindig kézimunkáztam, kreatívkodtam.Azért szereti, ha sikerül eladni néha pár darabot, mivel minden kézimunka, kreatív munka nagyon sok pénzbe kerül.Hiába van itthon mindenféle felhalmozva, ha pont az hiányzik ami éppen kellene.
Tegnap és ma, például megfőzött, hogy én varrhassak!!!!

Abile írta...

A hümmögés nálunk is a legfőbb tetszés-nyilvánítás a Páromtól :o)) Csak annyit szokott kérdezni, hogy ezt már megint kinek varrtad ajándékba?? :o))

Mehike írta...

Amikor 3 éve ideköltöztem a páromhoz azt mondta, hogy aztán ide nem hozhatok varrógépet. Szóval ahhoz képest most két gép + 1 lokk:-))
Szerencsére amikor a kis lakásban előveszem az anyagokat akkor sincs semmi gond, pedig aztán néha olyan de olyan rendetlenséget tudok csinálni, s köztudott az én párom nagyon szereti a rendet. Amikor pedig valamit készítek és a véleményét kérdezem a színeknél akkor nagyon sokat segít.

Frivolina írta...

Én a férjemet 16 éves korunkban már meglévő hobbival kaptam. ( a blogomban bal oldalon a késművek link alatt) Így aztán ő komolyan veszi az én ügyködéseimet és most, mikor újra többet dolgozgatok, mindenben támogat:)Értékeli az eredetiséget és az egyedi, kreatív dolgokat. Bármikor, ha valamelyikőtök munkáját megmutatom itt a neten, érdeklődik és meg is szoktuk beszélni.

Ida13 írta...

Köszönöm a hozzászólásokat. Úgy éreztem olvasás közben, mintha egy kávé mellett sztorizgattunk volna.Nekem nagy élmény volt.

Rózsaszín pöttyök írta...

Az enyém abszolút támogató.

Megrendeléseket kapok tőle: most kössek neki ilyen és ilyen pulóvert, sálat, sapkát, stb. (Ami kapásból 1100-1200 gramm felhasználás...)
Lelkesen követi a műveleteket, ha tetszik neki nem csak hümmög, hanem meg is mondja, ha nem tetszik azt is... (Még véletlenül sem diplomatikus.)

A blogomat olvassa, és reklámozza és persze folyamatosan kritizálja. Viszont ígéretet kaptam rá, ha megkapja a csoda-fényképezőgépet, amire ezer éve vágyik, akkor a dolgaimat le fogja fényképezni.