2009. október 20., kedd

PIF sokadszorra


Hátha most szerencsével járok.
Jelentkeztem egy PIF-re ezen a helyen:
Here's how it works:
1. I will make a little something for the first three people who comment on this post. It will be a surprise and it will arrive on your doorstep when you least expect it!
2. I will have 365 days to do it in.What's the catch?
To get a handmade prezzie from me, you have to play too.
1. You must have a blog.
2. BEFORE you comment here, you must post about your Pay It Forward on your blog to keep the fun going, and display the Pay It Forward button.
Vagyis:
1. Az első három jelentkezőnek készítek valami meglepit.
2. 365 napon belül kell elküldenem a jelentkezéstől számítva.
3. A jelentkezőnek blogosnak kell lennie és
4. Mielőtt ide jelentkezel (én elfogadom utána is) neked is meg kell hírdetned a játékot! Nem írni kell róla, hanem a jelentkezőnek is vállalnia kell, hogy ő is készít meglepit....!

6 megjegyzés:

Virág írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni a PIF játékodra!
Nem vettem még részt ilyenben, úgyhogy várom a továbbiakat.

Ida13 írta...

Örülök Virág, hogy jelentkeztél!
Az első feladatod, hogy te is meghírdesd a játékot a blogodon. Aztán pedig, hogy elküldd a címed emailben, ahová majd egyszer, innentől számítva 365 napon belül visz a postás egy meglepit tőlem.:)

Ena írta...

szia! én is szeretnék jelentkezni , holnap kiteszem a blogomba:)

Ida13 írta...

O.K. Ena! HA már meghírdetted, akkor küldd el e-mailben a címed is!
Virág! Tőled sem kaptam még címet!

Cserfescsillag írta...

Szia!
Csak egy emberhez lehet jelentkezni a játékra? Új olvasód lettem, nagyon ügyes vagy!

További jó alkotást!

Ida13 írta...

Nem csak egyre lehet jelentkezni, de aki ezt teszi, annak minden egyes alkalommal vállalnia kell, hogy 3 másikat ajándékoz meg.Vagyis, aki két helyre is jelentkezik, az 6 embernek küld ajándékot-vállalása szerint.
Egyébként szeretettel köszöntelek! Köszönöm a dicséretet, megpróbálom meghálálni.