2009. október 22., csütörtök

A táska

Tegnap jeleztem, hogy van ám egy táska is, amihez az egyik neszesszer készült. Ez lenne az:




A belsejéről is egy kép mutatandó a táska egyszerűsége, zsebessége és záródása:



Aztán a blogger által ki tudja miért elfordított kép, melyen látszik a pánt kabáthoz is megfelelő hosszúsága :


Ami miatt nem éreztem elkészültnek eme táskát az az, hogy a pántjaihoz szerettem volna valamilyen kis díszítést tenni. Pl.: tulipános rátét a bélés anyagából, gyöngy, gomb... Bármit is illesztettem oda nem éreztem harmonikusnak. Ezért a táskát így ma késznek nyílvánítom.

8 megjegyzés:

Lonci írta...

igen, ez így jó ahogy van, Nem kell rá semmi csicsa:-)))

Edina írta...

Szerintem is így szép, ahogy van! :)

Ducika Ducila írta...

Oh! Nagyon szuper táskát hoztál a világra! :-)

Ibcsy írta...

Nagyon szép táska lett. Különösen tetszik, mivel a tulipán a kedvencem:-)

Ida13 írta...

Köszönöm a dicséreteket. Biztatás ez a számomra a folytatásra.

Ahama írta...

szia :)
Kérek szépen postacímet a karácsonyi játékhoz!

Mehike írta...

Nagyon jó kis táskát hoztál össze.

Arien írta...

Az egyszerű dolgok sokkal mutatósabbak, mint az agyondiszitettek. Jól illenek együtt a neszikkel.