2009. október 30., péntek

Visszaolvasni jó

Ti milyen gyakran olvasgatjátok vissza a bejegyzéseiteket?
Én most nekiláttam a magaméinak és bizony érdemes volt! Nagyon restellem magam így utólag, mert nem vettem észre, hogy kommentet kaptam egyik-másik írásomhoz és nem reagáltam rájuk. Szeretnék emiatt elnézést kérni mindenkitől, aki érintettnek érzi magát.
A beállításoknál pedig kérni fogom az értesítést az új kommentekről, hogy ezután ne járhassak így.
Karácsonyi készülődéshez néhány szó:
Elkezdtem az asztalterítőt, ami inkább asztalközép lesz, a múlt héten, de aztán másként döntöttek a csillagok, az Urat nem akarom belekeverni. Elutaztunk. Taktikai hibát is követtem el: őszi szünetre vettem haza a gyerekeket az oviból. A jövőhét is nehezen fog indulni így. Azért ők élvezik, ez lelkesít.
Javaslom, hogy nézzetek el Méhikéhez (www.mehike.blogspot.com), Ducika Ducillához (www.ducikaducila.blogspot.com) és Silerikához (www.silerika-kreativ.blogspot.com ), mert ők már készítettek egyet-mást!

3 megjegyzés:

Ducika Ducila írta...

Köszönöm:-)!

Mehike írta...

Sajnos ritkán van időm rá.

SILERIKA írta...

Köszönöm szépen! Igyekszem még egy pár dolgot készíteni, és mutatni is. Persze vannak, amik nem publikusak (titkosak még).:o)