2009. november 28., szombat

Ki vesz részt a sorsolásban?

Köszönöm szépen a jókívánságokat! Annyira jól esett! Sajna még nem kerültünk ki belőle. Most rajtam van a sor.
A karácsonyi készülődés keretein belül készültek:
tányéralátét: Frivolina (szept.15); Silerika (okt.1)
futó: Frivolina (okt.18);Silerika (okt.30);Méhike (nov.19);KicsiKató (nov.15)
aztalterítő/ asztalközép:Méhike (okt.22); Dóri (nov.20)
fenyőfatalp-takaró: -
egyéb: Dóri (karácsonyfa textilből);KicsiKató (adventi naptár);Silerika (fenyős kép, horgolt fenyős kép, horgolt angyalkák);Ducika Ducila (textiltál, karácsonyfadísz-lógók);Edina (textiltál,doboz); KicsiKató (rénszarvasos párna), Frivolina (hópihék és karácsonyi motívumok frivolitással)
Egyelőre ennyi munkát láttam a jelentkezőknél. Van még lehetőség november 30-ig. Hajrá!
Minimum 3 produktum kell, hogy részt vehessen bárki is a sorsolásban (Frivolina, Silerika, KicsiKató), de, aki 5-öt is alkotott, az egy második sorsoláson is részt vehet. Akár kétszer is nyerhet!(Silerika egyelőre egyedül).
Szóljatok ismét, ha valamit a játékra szántatok és nem vettem észre!

6 megjegyzés:

Mehike írta...

Szerdán volt a határidőnk és utána volt egy kis időm így jó pár dolog készült még. Folyamatosan rakom fel őket a blogomba.A fenyőtalp takarót is megszeretném még csinálni.

Lonci írta...

Elkezdtem én is, most bepótlok minden lemaradást:-))) A határidő nálam is bezavart. Várom a címedet is! Jeleztem a blogomnál!

Ducika Ducila írta...

Szia! Nem olvastam végig, de jelzem, hogy ma elkészült a 3. is, ami ugyan nem karácsonyi külsejű, de karácsonyi ajándék. Az is jöhet?
Gyorsan gyógyulj meg te is!

Ducika Ducila írta...

Jaj, most látom, h még kettő: ÁÁÁÁÁ! 30-án éjjel éjfélig lehet elkészülni, igaz? Nekem kell az a kesztyűűűűű.

Ducika Ducila írta...

Már negyedikem is van. A képeslapok:-)
És ötödikem a lakásdíszítés, adventi koszorú, ádventi tál. Fotó ma-holnap-holnapután. Kell neekm az a kesztyű és én AKAROM megnyerni!!!!!!!

Dóri írta...

Nekem volt még a fiús és lányos hópehely, ami karácsonyfadísz lesz. A karácsonyi edényfogó nem tudom beleszámíthat-e a játékba.