2009. november 30., hétfő

Zsepitartó Dóritól

Nagyon cuki dolgot kaptam ma! Ezt nézzétek! A kis zsákocskában szegfűszeg van és nagyon finom illatú lett tőle a zsepitartó is.
Nagyon igényesen lett ám elkészítve. Köszönöm Dóri. (http://mitmuveltem.blogspot.com/2009/11/kozhirre-tetetik-2-nyertes.html)



A karácsonyi készülődés keretein belül készültek:
tányéralátét: Frivolina (szept.15); Silerika (okt.1)
futó: Frivolina (okt.18);Silerika (okt.30);Méhike (nov.19);KicsiKató (nov.15);Lonci
aztalterítő/ asztalközép:Méhike (okt.22); Dóri (nov.20); Lonci
fenyőfatalp-takaró: -
egyéb: Dóri (karácsonyfa textilből, hópihe fiús/lányos, fedőfogó, adventi koszorú);
KicsiKató (adventi naptár,rénszarvasos párna, újrahasznosított párna pulcsiból, üvegfestéses adventi "koszorú");
Silerika (fenyős kép, horgolt fenyős kép, horgolt angyalkák);
Ducika Ducila (textiltál, karácsonyfadísz-lógók, takaró);
Edina (textiltál,doboz);
Frivolina (hópihék és karácsonyi motívumok frivolitással);
Lonci (lógók, díszek, szaloncukor textilből)
Méhike (textiltál)

Akinek már van 5 terméke: Silerika, Lonci,KicsiKató,Frivolina,Dóri.

Egyelőre ennyit találtam. Tudjátok, szólni kell, ha valamit nem vettem észre véletlenül! Ma éjfélig publikált dolgokat fogadok el. Holnap véglegesítjük a listát.Szerdán sorsolok.
Örülök, hogy az albumba már sok szépséget töltöttetek fel. Sok segítség volt a fenti lista összeállításában is.



5 megjegyzés:

Ducika Ducila írta...

Szia és van még: varrt képeslap és ádventi koszorú, tehát nekem is 5, ugye? A koszorúról éjjel teszem fel a képet:-), mert B. továbbra is betegeskedik... a füle fáj...

Ida13 írta...

Képeslap okszi, de a koszorút hiszem, ha látom! (itt kacsintás és nagy mosoly)
B-nek jobbulást kívánok!

Ducika Ducila írta...

Szia! Feltettem, láthatod! A saját blogomban nézd:-) Bocsi, szaladok, nincs időm ide is áttöltögetni. Ugye nem haragszol?

Dóri írta...

Jó érzés máshol látni, amit készítettem. :) Kicsit olyan, mintha valami Meskás eladás után mutatná valaki, bár arról fogalmam sincs egyelőre milyen érzés lehet, de valami ilyesmire gondolok. :) Nézegetem, hogy ki miket készített. Hát el vagyok ájulva. Még sokat kell tanulnom sokakhoz képest, de igyekszem ám. :)

Silerika írta...

Én is töltöttem még fel újakat az albumba! Ajtódíszt, dekorációs díszt, levendulazskos angyalkát. :o)

Juj, mindjárt éjfél, de holnap jövök!! :))