2009. december 2., szerda

Eredmény

Szóval...Tudom, ilyenkor nem illik húzni az időt, meg ilyesmi, de...
Elképzeltem, hogy X-et fogom ide írni nyertesnek, aztán elképzeltem Y-t és majd megszakadt a szívem Z-ért, mert tudom, hogy nagyon sokat dolgozott MINDENKI. Tudnotok kell, hogy MINDENKInek szeretnék szívem szerint adni, de nem megy. Még nem éreztem ennyire nyomorultul magam.
Ráadásul a Google is vacakol. Van az előző bejegyzésnél egy komment, amihez az van kiírva, hogy törölve. NEM töröltem ki semmit! Ráadásul pár helyről lekerültem, mint rendszeres olvasó - akaratlanul. Először azt hittem, hogy én rontottam el valamit, amikor leíratkoztam vagy 2 -3 helyről (külföldi oldalak, ahová játék miatt jelentkeztem ÉS nem jött már legalább 1 hónapja semmi új bejegyzés rá....), de aztán azt mondtam, hogy ez már nem normális! Ennyi helyről nem íratkoztam le és nem lehetek ennyire béna! Elnézést kérek, ha valaki áldozatul esett.
Sorsoltunk. Az első név Méhike, a második Frivolináé. Küldjétek a címeteket a mail-emre, Frivolina pedig a választását is!
Holnap remélhetőleg fogok tudni varrni is (be fogom még tudni kapcsolni a gépet?), mert végre Eszter is láztalan volt második napja, nem köhög, nem folyik az orra csak egy kicsit és a Mikulás is a kertek alatt jár már.
Jó éjszakát mindannyiótoknak!

8 megjegyzés:

Silerika írta...

Gratulálok mindkettőjüknek! Köszönöm a játékot!

Frivolina írta...

Talán 10 évenként nyerek valamit, úgyhogy az örömöm és a hálám leírhatatlan:D
Köszönöm a lehetőséget és azt, hogy megismerkedehettem veletek. Ez számomra a legnagyobb nyeremény.

Lonci írta...

Gratulálok a nyerteseknek, persze magunknak is, mert nyertünk mindannyian. :-)))

Mehike írta...

Jaj de jó.Nyeretem!!!:-))))
Nagyon szépen köszönöm.Jó volt veletek játszani

KicsiKató írta...

Én is gratulálok:)

Edina írta...

Gratulálok a nyerteseknek!

Ducika Ducila írta...

A két nyertesnek gratulálok! Én meg brühahaha....

Ducika Ducila írta...

Loncinak igaza van. Legalább nem tunyiltam bele a novemberbe, és hamarabb nekiveselkedtem a készülésnek! Jövőre is Ida, okés?
Éntőlem letűntél mindkét blogból... Brühahahha... Ma iylen nap van?