2009. december 1., kedd

Kedélyfokozás(?)

Az első sorsolásnál nyerhető keresztszemes készlet:


A második sorsolásnál pedig a fenti anyagcsomag ill. a quilt-kesztyű közül lehet választani. (Kíváncsi lennék ki melyiket választaná?)

A karácsonyi készülődés keretein belül készültek:
tányéralátét: Frivolina (szept.15); Silerika (okt.1)
futó: Frivolina (okt.18);Silerika (okt.30);Méhike (nov.19);KicsiKató (nov.15);Lonci
asztalterítő/ asztalközép:Méhike (okt.22); Dóri (nov.20); Lonci
fenyőfatalp-takaró: -
egyéb: Dóri (karácsonyfa textilből, hópihe fiús/lányos, fedőfogó, adventi koszorú);
KicsiKató (adventi naptár,rénszarvasos párna, újrahasznosított párna pulcsiból, üvegfestéses adventi "koszorú");
Silerika (fenyős kép, horgolt fenyős kép, horgolt angyalkák);
Ducika Ducila (textiltál, karácsonyfadísz-lógók, takaró, adventi koszorú, képeslapok);
Edina (textiltál,doboz);
Frivolina (hópihék és karácsonyi motívumok frivolitással);
Lonci (lógók, díszek, szaloncukor textilből,képeslapok)
Méhike (textiltál,csizma,gyertyatartó,textil-alma)
Akinek már van 5 terméke: Silerika, Lonci,KicsiKató,Frivolina,Dóri, Méhike, Cila,aki nem is ducika.
Köszönöm mindannyiótoknak a játékot. Nagyon élvezetes volt és gondolom melós a vége.:):)
Sajnálom, hogy a végére 8-an maradtunk, de amiket készítettetek, az pompázatos és kárpótól! Köszönöm.
Amennyiben nem érkezik ellenvetés, akkor köztetek sorsolok holnap délelőtt.

13 megjegyzés:

Edina írta...

Sajnálom, hogy nem sikerült teljesíteni határidőre sok mindent, az asztalterítőket viszont mindenképpen elkészítem karácsonyi ajándéknak. Mindezektől függetlenül köszönöm a lehetőséget! :)Előre is gratulálok a nyerteseknek!!!

KicsiKató írta...

Hú, extra nyálcsorgatás:) A quiltkesztyűnek pontosan mi is a lényege?

Ida13 írta...

Edina:én is sajnálom. Remélem majd azért megláthatjuk, ha elkészül.:)

KicsiKató: a quiltkesztyűn speciális tapadókorongok vannak a tenyérrészen, hogy ne csússzon tűzés közben a munka és ne akadjon ki teljesen a kezed.Képet is tettem már fel róla hogyan is néz ki.( augusztus/Amerikából jöttem)


Rendeltem a Tűvarázstól amerikai pwanyagokat.Ha megkapom a postázásig egy darabot abból is adok az anyagok közé.

Ducika Ducila írta...

Nem, nem ellenkezek! Sorsolj, sorsolj, mert belehalok... AZtán meg, hogy válasszak, abba. Ez csúcs! Az első hely, ahol esély van a nyerésre...
Én akarok!!!!
Az a keresztszemes gyönyörű. Az pedig, h egy óra... igaz, h keresztszemezni nem tudok, de ha egy óra lesz a végeredmény, hát megtanulom. jajj, de izgi ez nekem! Először izgulok sorsolás miatt ennyire.

Dóri írta...

Én az anyagokért és a kesztyűért vagyok oda. Most nem tudok többet írni, leblokkoltam az izgulástól. : D Hánykor lesz a sorsolás? :)

Dóri írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Silerika írta...

Juj, de izgi! Az első ajándéknak is örülnék, a másodikból az anyagokat választanám, ha én lennék a szerencsés( nem mintha nem lenne :o)), de én mindennek nagyon tudok ám örülni!!

Dóri írta...

Én az anyagokért és a kesztyűért vagyok oda nagyon. Nagyon izgulok. :)

Mehike írta...

Annyi szépség,el sem tudom dönteni:-)

Frivolina írta...

Köszönöm, hogy megszervezted a játékot és a lehetőséget, hogy megismerkedtünk:)

Ducika Ducila írta...

SORSOLÁST SORSOLÁST! ÉN AKAROK NYERNI! AAAAAKAROOOOOOMMMM! (Khmmm... idézet a Dackorszakos Tónörököstől.)

Lonci írta...

Nyugi lányok! A legnagyobb nyeremény nekem, hogy láttam a Ti munkáitokat is:-))) (azért ha nyerek nem utasítom vissza)Persze az is jó volt, hogy közben figyeltünk egymás munkáira.
Köszönöm a játék lehetőségét!

日月神教-任我行 írta...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛