2009. december 27., vasárnap

Kóringya

Nálatok divatos szokás még a kóringyálás? Gyerekkoromban az volt. A fiam és a lányom is szépen mondták az énekeket és a verseket a nagymaminak és az adott szokás szerint pénzt. (mi a véleményem mellékes)
Ezt a pénzt ma el is költötték a gyerekek a segítségünkkel. A fiamnak nagyon tetszenek a színváltós autók. Azt kapott hát. A lányomnak pedig volt egy rózsaszín ruhás kis Barbie-féleség szőke hajjal, rózsaszín csillogós lovon ült ... Szerelem volt első látásra, no. Keressük az árát. No, meg is van, hercegnő lovon...1890Ft. Nem annyira vészes, gondoltuk. Megkereste a rávalót, megérdemli, ha nagyon szeretné. Következő állomás a kassza. Barbie 3590Ft!!!!! Nézünk egymásra ....O.K. visszamegyek megnézni...keresem a cédulákat...a környéken sem kerül semmi pont 3590-be, hol a csudában lehet...igen, hercegnő lovon...1890...JA!!...vonalkód!!!....az nem egyezik. Lány szája görbül, szem pirosodik, de kemény csaj, próbálja tartani magát. Fizetünk. Anyuból előbújik, a nem érdekel, ha botrány lesz is megyek a vevőszolgálathoz a vásárlók könyvéért. Megkapom. Írom, hogy szerintem elég megtévesztő módon írták ki a címkét, meghogy a környéken sem volt semmi 3590-ért.... A hölgy elolvasta, hív egy fickót, az a babával visszamegy, majd jön pár perc múlva az ÉN címkémmel és diadal!!elmondta azt, amit én leírtam. Jó-e az nekem, ha megkapom a különbözetet? Jó hát. Elimervény aláírása, hogy problémám orvoslásra talált ÉS ELNÉZÉST KÉRTEK a kellemetlenségekért. Biztosítottam, hogy semmi baj.
Egyébként aranyosak voltak. Semmi ingerültség, hogy itt most egy kukacoskodó vevő, vagy ilyesmi. A fiatalember sem nyűglődött, hogy jajj, neki akkor most keresgélnie kell...
Árkád-Interspar köszönöm.

8 megjegyzés:

Ducika Ducila írta...

Jaj, de jó! Örülök! Végre egy happy end story a valóságból! VÉGRE! Van Igazság!!!!!

Mehike írta...

Így is kellett, hogy eljárjanak.Csak sajnos az a baj, hogy sokan beletörődnek a dolgokba.Jól tetted, hogy reklamáltál

Lonci írta...

Igen, ez így lenne korrekt, csak sajnos, nem mindenütt így van! Egyes helyeken, még meg is szégyenítik a vevőt, hogy ő a hülye, mert ugyan az ár egy kicsit a másik árú alá került, de TE kis oktondi köteles vagy jobban megnézni, biztos a biztos? De jól tetted, hogy reklamáltál!

Arien írta...

Ó..hány helyen van ilyen! Főképp a multiknál. Reklámfogásként kiteszik az olcsó árat, majd a kasszánál lepődik meg az ember.

mammka írta...

Jaj,de jó és milyen ügyes vagy!!!!Bátraké a szerencse és az igazság!!!!!
Jó ilyet is hallani!!!!
Nagyon élveztem a leírásod humoros részeit,pl:hogy erről mi a véleményem,nem lényeges.
Nálunk a férjem ilyen aprópénz osztogató a rokon gyerekeknek,DE csak a fiúknak.:)
Na,ehhez szóljak én valamit!

Dóri írta...

Ügyes vagy. :)

Ili írta...

Nagyon ügyes kislány voltál!
Sajnos már én is jártam így, csak éppen nem kértem a panaszkönyvet, hanem ott hagytam az árút bosszankodva.
Már annyiszor csaptak be a multiknál, hogy bevásárláskor, szinte mindig leolvassuk a vonalkódot és csak utána mehet a kosárba az árú.

日月神教-任我行 írta...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛