2009. december 20., vasárnap

Meseszép ajándékok

Loncitól kaptam további felhasználás céljából ezeket a hercegnős palotákat, melyeket a gépével hímzett. A lányomnak tetszenek!(nekem is:)) A kis állatkák is Loncitól jöttek. Nagyon tudja a gyerekek igényeit, mert igen strapabíróra készítette és érdemes megnéznetek a kidolgozottságát is! Nagyon bájosak!








A gyerekeimtől kaptuk. A nagyobb fenyőt a fiam készítette, a kisebbiket a lánykánk. Meglepiként kaptuk, az oviban készítgették napról-napra.



Silerika pedig angyalkákat küldött az angyalkáimnak. :):)
Az ő borítékjával jártam úgy, hogy hazaérve még nem döntöttem el, hogy kibontom-e karácsonyig vagy sem. Elmentem kezet mosni és mire visszamentem a gyerekek már kirámolták. NAGYON tetszett nekik! A fiamnak este az ágya végére tettük, hogy az angyalok vigyázzák az álmát.
A szívecskén pedig képesek olykor összeveszni. Az éjszakára a fiam rátette a pulcsijaira a szekrényben és fülig érő mosollyal vette fel reggel a finom levendula illatú felsőt, merthogy azzal van ám töltve. A lánykám erre elsírta magát, hogy neki nem lett olyan. Megvigasztalódott, hogy egyből rátettük az ő pulcsijaira és holnap CSAK neki lesz ilyen finom illatú a felsője.

KÖSZÖNJÜK SZÉPEN!





2 megjegyzés:

Silerika írta...

Nagyon szívesen! Örülök, hogy mindenkinek tetszik.:o))

Körmi írta...

"Csendbe csengő, halkan tovahangzó
és dagad a mélyből új harangszó,
hozzon néked örömet és békét."
Békés, boldog karácsonyt! :D