2009. december 13., vasárnap

Templom, WAMP,karácsonyi vásár

Ma többfelé is jártunk. Templomban, mert ne feledkezzünk meg arról, hogy miről is szól advent. Aztán pedig, ha szeretnénk magunknál vendégül látni az Istent, akkor nekünk is illik viszonozni a látogatást és meglátogatni a házában.
Aztán elmentünk a WAMP-ra. RENGETEGEN voltak. Sokan voltak látogatók, de hogy vásároltak-e azt az árusoktól kellene megtudni. Nekem kevés igazán egyedi alkotást sikerült csak felfedeznem, cserébe viszont minden iszonyat drága volt.
Elmentünk a Karácsonyi vásárba is a Vörösmarty térre. A másik szemet legeltető hely. A sülő kolbász illata pedig úgy délidőben....(1300-ért adták volna:(:( ) Ide el fogunk menni majd sötétedés után is, ha a gyerekek kicsit pihentebbek lesznek. Ja!, és tömegközlekedéssel. Hogy én mennyit morgolódtam ma a parkolás és a forgalmi irányok miatt...! Szidtam Budapestet rendesen! Eddig se szerettem, de ezek után!




Legyen szép a jövő hetetek!

1 megjegyzés:

Kaoka írta...

Teljesen igazad van. Nekünk pestieknek naponta kell közlekednünk ebben a káoszban. :)