2010. január 17., vasárnap

Keresztszemes


Lonci még Angliából küldte nekem ezt a könyvjelzőt. A postáról annyit, hogy hamarabb hazaért Lonci, mint a boríték, pedig időben feladta. A kép nem tudja visszaadni, amit élőben láthatok. Úgy jártam vele, mint amikor egyszer anyagot mertem rendelni a neten. Megbántam, hogy nem rendeltem többet, mert annyira szépek voltak, amit képtelenség visszaadni így a gépen. Ez a könyvjelző is annyira csodálatos élőben, hogy az leírhatatlan. Majdnem megkönnyeztem, amikor megláttam és azt éreztem, hogy nagyon szerencsés vagyok.

A zöldség pedig már az én kreálmányom. Kalotaszegi minta. Marywolftól kaptam karácsonyra kávéval festett panamát, arra került. Nekem nagyon tetszik. Hogy mi lesz a sorsa még nem tudom. (na jó, azért NÉMI elképzelésem van)
Legyen szép napotok!

3 megjegyzés:

Lonci írta...

Nagyon szépen x szemezel már! Ügyes vagy, tetszik a mintád is:-)))

Mammka írta...

Milyen gyönyörű ezzel a multicolor fonallal a kalotaszegi minta!!!!Eszembe nem jutott volna így!
Évi játékára beküldöd ugye?

Ili írta...

Gyönyörű a "zöldséged". Nagyon tetszik a színátmenetes fonallal.
Lonci ajándéka is gyönyörű. Elhiszem, hogy örülsz neki.