2010. február 14., vasárnap

Szatyor? Táska?





Egy táska több arca.
Nem vagyok teljesen komplett, hogy ilyen h.... szlogen jutott eszembe!
Megint a kockás anyag. Készítettem már belőle táskát magamnak is, anyukámnak is, ajándékba is. Neszi is lett már ilyen, de NEM TUDOM MEGUNNI! Szerintem csak akkor tudom abbahagyni, ha lecsaptok egy palacsintasütővel!
A bal alsó képen az látszik, hogy milyen lesz ez az anyag mosás után. Na nem a színe, mert az eredetileg sem ilyen barnás volt, hanem szürkésebb, hanem a bolyhosodás. Nagyon tetszik. Nektek is?

3 megjegyzés:

Ili írta...

Én is szeretem a kockás anyagokat. Mindig divatosak maradnak!
Klasszul bolyhosodott a széle az anyagnak mosás után!

Ducika Ducila írta...

Halihó! Már hiányoztál! Én a magam részéről nem szeretem a bolyhosodást. (De mit vártál tőlem?!)

Ida13 írta...

Alapvetően én sem szeretem (pl pulóvereken, harisnyán, nadrágon, kanapén...), de olykor ki lehet használni. Pl.itt a virág szirmánál kifejezetten szeretem, mert bársonyosabbá teszi a felületet.
Szeretnék majd írni neked Cila.