2010. április 6., kedd

Játék, meg egyebek

Mindenek előtt szeretném kérni, hogy aki szeretne részt venni a sorsoláson a jövő héten és jelezte, hogy készítene blokkot, az úgy küldje azokat el, hogy még a héten megkapjam, mert szeretném összeállítani őket.
Ennyi a hivatalos.

Hunor szüleinek tetszett a takaró. Az apukája szerint nagy baj, hogy rövid lett, mert így ő nem tud vele takarózni. Egy sikerélmény.

Tanulnom és tanulnom kellene ezerrel, de nem nagyon megy. Öreg vagyok már, vagy az időm kevés? A fejemben meg különböző takarók képe dereng. Tudom, hogy írtam én ezt már. A helyzet viszont nem változott. Illetve annyiban mégis, hogy falikép is be-becsúszik a gondolataimba, no meg egy-két asztali futó ill. terítő.

Olyan aranyosak voltatok néhányan, akik próbálták bennem tartani a lelket a varrást illetően. Köszönettel tartozom érte. Az angol tanár(ok) pedig az önbizalmamat próbálgatják helyretenni. Talán még1-2 hónap alatt sikerülhetne is, de annyi idő már nincs.

Megemlítem, hogy a Meskán is próbálkozott a párom az árusítással, de nem nagy sikerrel. Valószínűleg el is fogom ajándékozni ezen termékeket.

Gondolkodtam, hogy a rendszeres olvasóimat is meglepjem valamivel, meg ilyesmi. Még nem állt össze.Ehhh...sokminden jár a fejemben. Ilyen is olyan is.

Minden jót!

1 megjegyzés:

Ducika Ducila írta...

A küldés az én ingem, felvettem, holnap postázom, már beborítékolva várja újra az útját. Te pedig lesd a postást!
A bizniszeléshez egy tipp: állítólag az a jó, ha sokszor vagy szem előtt, azaz, ha mondjuk naponta feltöltesz vmit. Egyesével töltsd, ne egyszerre!
Puszi!