2010. május 14., péntek

Ma vizsgáztam

Ma voltam szóbeli nyelvvizsgán. A ma elérhető 70 pontból 60-at kaptam. Ha megvan a magnós rész minimuma, akkor megvan a szóbelim (110 pont az elérhető szóbelin, amiből 60% kell, hogy meglegyen a vizsga, azaz 66 pont összesen a bizottság előtti beszédből és magnós hallás értésből. Részegységenként 40% kell, hogy érvényes legyen az egész.Ha megvan a 40% magnóból, akkor 76 pontom lesz.) Még legalább 2-3 hét, amíg megtudjuk.
11-re volt időpontom. Nekem kellett volna a 4. vizsgázónak lenni, de mivel sokan nem jöttek el a vizsgázók közül (?) én pedig jóval a kiírt időpont előtt ott voltam első lettem.

Azért elgondolkodtató, hogy mitől blokkoltam le, mi hozott zavarba: FIGYELTEK RÁM. ÉRDEKLŐDVE FIGYELTEK ARRA, AMIT MONDOK. Szokatlan és meglepő érzés volt a számomra. 

7 megjegyzés:

leda írta...

Jaj, de ügyes vagy! Gratulálok! :)Milyen nyelvről van szó?

Cila írta...

A tanárod eddig nem így tett?! Akkor miért fizettetek neki? És amúgy meg az életben? Na, a lényeg, hogy bőven van még arra esély, hogy meglegyen ez a nyomorult vizsga. Most sokan szenvednek hasonlóan veled együtt. Én tudom, hidd el! :-)

Cila írta...

Amúgy az feltűnt, hogy 70-ből hatvan pontot kaptál? mi az, hogy te leblokkoltál? Hát, így blokkoljon le mindenki... Nyolcvanakárhány százalékos voltál leblokkolva... Milyen vagy normális esetben?!

Jutus írta...

Én is épp ezt akartam kérdezni,mi lett volna ha nem blokkolsz le?:))
Gratulálok!!!!!

RitaFoltok írta...

Gratulálok én is, ügyes voltál!

Frivolina írta...

Kitartás a továbbiakhoz is:)

Mi itt mindig figyelünk rád:)

Zazálea írta...

Hajrá, hajrá, menni fog, miért ne menne? :o)