2010. május 23., vasárnap

Takaró

A kedves megrendelőmmel együtt is látható a kész (még applikálnom kell rá néhány mamuszképet, de az olyan személyes dolog) takaró. Szobában és napon fényképezve is.
Mérete: 135cmX195cm.

Szerettem készíteni. Szinte minden percét szerettem a tervezéstől kezdve a számoláson át a kivitelezésig. Mindent. A legjobb viszont így látni. Készen.
Most először próbáltam ki a drágább fajta pamut vliest bélésnek.
JÓ volt varrni, könnyű volt még a a három réteg biztosítótűs rögzítése is. Csak ajánlani tudom nektek, ha még nem próbáltátok!

9 megjegyzés:

Jutus írta...

Nagyon szép lett,gratulálok!!!!
Mi az hogy a drágább fajta???Vastagság,vagy minőség???:))

Bea írta...

Szép lett. Láttam már hasonlót egy küéföldi patchwork újságban- én is gondolkoztam rajta, hogy megvarrjam... tetszik, hogy ilyen vidám, üde.

Ili írta...

Gyönyörű lett!! A gazdája is!!!
Én sem ismerem az a drágább anyagot. Nem a vatelinre gondoltál?? Az nem műszálas, csak azt hiszem nehezebb egy kicsit.Milyen vastagságút tettél bele!
Én is éppen takarón dolgozok.

leda írta...

Ááááá, de jó! Gyönyörű! Annyira jó! Fantasztikus! :) Tetszenek a színek, a minta, az ötlet! És persze a kis "Megrendelő" is édes! :)Használja egészséggel!

RitaFoltok írta...

Nekem is nagyon tetszik! Értem a lelkesedésed, ez a darab is egy 'gyermeked. Ugye?

Körmi írta...

Gratulálok!!!... nagyon szép lett!!...bár nekem inkább lányos a színei, de ha a "megrendelőnek" tetszik, akkor minden a legnagyobb rendben! :D ... csak azt ne mond, hogy kislány aki a képen van!! :P
Általában ez így szokott lenni, hogy drágább dolgokkal könnyebben és hát szebben lehet dolgozni. :D

Cila írta...

Juj, de szép! Gratulálok!
Eredmény a vizsgáról van?

Katalin írta...

Nagyon szépek a színek. egyáltalán nem látom olyan egyszerűnek, mint írtad. Precíz és pontos tervezés. Gratulálok!

Abile írta...

Nagyon szép lett! Rengeteg munkád lehet benne! Gratulálok!