2010. június 13., vasárnap

Bizonytalan úszástudással irány a mélyvíz!

Hát...Az úgy volt, hogy elmentünk úszónadrágot venni a fiúknak. Siker. Hazajöttünk. Felpróbáltam a magamét. Hááát...ilyen, ez van. Nem a fürdőruha a hibás. Átöltöztem kényelmes itthoni rövidnadrágba. Le kellett mennem a tárolóba és mentem papucsot felvenni. A tükör útba esett. Elfordítottam a fejem. Tudom, hogy attól még olyan vagyok, amilyen.
Aztán a pincei magányomban azon gondolkodtam, hogy miért gyártanak iszonyat kövéreknek is fürdőruhát, rövidnadrágot? Rá kellett jönnöm, hogy valószínűleg ezen ruhadarabok a MAGAS nőknek készültek, de MI, kövérek ilyen leleményesek vagyunk. Kihasználjuk az anyag rugalmasságát. Amit nem használunk hosszában azt kihasználjuk széltében.
Szóval: ha a nyár folyamán olyan hírt hallotok majd, hogy a Balaton vízszintje hirtelen megemelkedett, majd kb. 20 perc múltán visszaállt az eredeti magasság és a tudósok tanácstalanok, akkor ti gondoljatok arra, hogy mégiscsak rászántam magam eme társadalom elleni bűntettre. Az ilyennek az a neve, hogy "esztétikai környezetszennyezés". Előre is elnézést kérek azoktól, akik (esetleg) kénytelenek lesznek elszenvedni!

8 megjegyzés:

Cila írta...

Na, akkor kezdem a csupasz valósággal, sorry.
Te nem vagy kövér, esetleg duci, sportosan molett. Nem mindegy, hogy fogalmazol... az agyadnak nem mindegy.
Aztán kérdezd már meg a Zurad, hogy kellene-e neki egy vézna gebe csataló.
Aztán fogd meg a Burdádat és keresd fel a plus modelleket és ráfogsz jönni, hogy NEKÜNK, DUCIKNAK, sokkal nőcisebb modelleket terveznek és így mi bizony büszkék lehetünk kerek idomainkra és nőiességünkre.
Aztán végy szabópapírt, ollót, cerkát, állj neki másolni, majd leteríteni az anyagot, de gyorsan, mert nemsokára itt a nyári szünet. (Gyerekek mellett korlátozva van az ember.)
Azért, mert rosszul választottál ma ruhát, nem vagy csúnya! (Illetve lehet, h az mondjuk egy 10évvel ezelőtti modell? És nem is a mai ruhatárad/alakodhoz való?)
Őszinte barátod vagyok, nem bunkó akarok lenni! Ezen én is átmentem. A férjem megunta a nyafogást és a sóhajtozást. Beállított a tükör elé, mondta, h ilyen vagy, így szeretlek és ezért, most ebből az anyagból dolgozunk, nyomás és tégy magadért, ne sopánkodj, mert unalmas és sajnálatraméltó! Hát, rosszul esett, de mivel tudom, h nagyon szeret, tudtam, h miattam és értem mondja, teszi. Én is szeretlek és szeretném, ha ezen túl lennél. Kérlek, tégy magadért, mert vésd jól az eszedbe: KEREK A VILÁG!

Ili írta...

Nem ismerlek személyesen és nem tudom hány éves vagy és hány kiló. De nem lehet, hogy egy okos nőcinek ennyire kicsi legyen az önbizalma. Menj el pár alkalommal szoláriumba, vagy vegyél Dove testápolót, amiben van egy kis önbarnító. Kétszer lekened magad és gyönyörű barna leszel tőle.Tapasztalatból mondom, hogy önbizalom növelő.
Egy kis használati utasítás hozzá, ha kipróbálnád.Felkenés után ne rögtön húzz ruhát, hagyd száradni egy kicsit , mert különben befogja a ruhád. Nem annyira drága, hogy ne lehessen megvenni. Kb 1000.- ft.
Próbáld ki és meglátod, jobban érzed magad a bőrödben.
Nagyon drukkolok, hogy kipróbáld!!!!

Arien írta...

Hányszor hallom ezt más nőktől, hogy ilyen kövér meg ennyire meghizott.. Na és?.. Szerintem magadat kell elfogadnod olyannak amilyen vagy. Nem hiszem,hogy olyan szörnyű volna a helyzet. Akkor éppen ezt gondoltad magadról, de aki ennyire szép holmikat készit az nem lehet csúnya:) Kellemes nyaralást a Balatonnál!

judit.6 írta...

Röhögni fogsz, de én meg néha nagyon irigylem a formásan molett hölgyeket, akik igencsak vonzóan, ízlésesen tudnak felöltözni. Én alapjáraton vékonyabb testalkatú vagyok, a két szülés is csupán egy 2-3 kiló pluszt jelentett, de úgy érzem, totálisan eldformálódtam. :( Vékony kéz, piszka láb, nagy has. Guszta... :(
De próbálok úgy öltözni, hogy maradjon a vékony kéz, vékony láb hatás. :)
fel a fejjel. A balcsinak meg nem árt egy kis vízemelkedés. :)
Egyébként meg a férjed tuti célozgatna, ha baja lenne a testalkatoddal, súlyoddal. Fogadd el magad, s elfogad a világ.
Más: Imádom a tásákát amit tőled vettem, s lépten-nyomon megdícsérik, irgiylik, én meg büszkén feszítek "benne".

Cila írta...

Csajok! Én már látom, hogy azért nem válaszol, mert rádöbbent, hogy nem is olyan randa, mint ő hiszi... egy fiús anyuka sosem randa... és most varr. Ez tuttti. De ugye nem táskát, vagy takarót?!

Cila írta...

Halihó! Csajszi! Hova tűntél?

Silerika írta...

Két pasinak a családban úgyis te vagy a legszebb, és a legcsinosabb, és kész!! Különben is, én sem vagyok sovány, meg ő sem, meg ő sem.. Én már elfogadtam magam, és tedd ezt te is. Na jó, ha csak pár kilócska ment fel, az még ledolgozható. Azért humorosan vetted a dolgot, és ez is jó jel, hiszen nem tragikus a helyzet! :o)))) Akkor a Balcsinál nyaraltok???

Cila írta...

Szia!
Egészen más tészta.
Ma felvetettem neked is egy kérdést a blogomban. Nagyon örülnék és megtisztelnél, ha válaszolnál rá itt.