2010. június 30., szerda

Karácsony júniusban?

Nem. Nem őrültem meg teljesen! (Remélem. A tagadás nem a tünete?)
Jelentkeztem Stephanie játékára.(oldalon a Loft Creations képre kattinthatsz) A lényeg az volt, hogy tüntessük el az anyagcsíkjainkat egy bizonyos blokk segítségével. A blokk elkészítésének mikéntjét is elárulta. Nem volt nehéz és igazság szerint nagyon haladós.
Én ezeket gondoltam, mert, mert volt ugye egy játékunk tavaly: http://picasaweb.google.com/bran.ida.andrea/KaracsonyiKeszulodes#5409490975525594594
No, onnan maradt egy rakat csík különböző hosszúságban. Nem is használtam el mindet. A lánykámnak is kellenek a darabok.:)





2 megjegyzés:

Ili írta...

Nagyon ötletes. Legalább karácsonyra egy kicsit kevesebbet kell varrni.

Cecília írta...

Hétfőn, a kocsiban gondolkodtam azon, hogy amint hazaérek, neki kellene állni a karácsonyi ajándékoknak, mert megint meg fogok bolondulni novemberben, dec-ben. Úgyhogy nem őrültél meg:-)