2010. július 19., hétfő

Sorsoltam

Elnézéseteket kérem, hogy tegnap nem sikerült pontot tenni a játék végére. Mentségemre szóljon, hogy a szokásostól eltérően  később érkeztünk. Akkor mindenki rávetette magát a gépekre. Ki a mosógépet üzemelte be, ki a számítógépet. :) Rövid kaptam én is, de az alig valamire volt elég.
Ili jelezte, hogy kimaradt a felsorolásból.Vele együtt a lista:

1.Jutus
2.Hencsilli
3.Silerika
4.G-design
5.Katus
6.Frivolina
7.Arien
8.Ili
 
Dobpergés : 2. Hencsili
Gratulálok! E-mailben írj légyszíves, hogy milyen színvilágban szeretnéd.... és HOVÁ a táskát! :)
 

10 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Jaj de jó!! Köszönöm! Annyira tudtam,hogy lesz egy szép táskám tőled!! Jaj, de örülök! Írom a mélt! :D

Ili írta...

Gratulálok, biztos nagyon fogod szeretni!!!

Katus írta...

Gratulálok Hencsilli, tényleg szép táskád lesz. :)

Frivolina írta...

Gratulálok és használd egészséggel:)

Silerika írta...

Gratulálok Hencsilinek! Szép táskája lesz, én már csak tudom!!:o))

Hencsilli írta...

Köszönöm a gratulációkat! Már alig várom, hogy lássam a táskám :D

Ida13 írta...

Hencsili: tényleg van az úgy, hogy érzem, hogy EZT a játékot én nyerem és én nyerem. Aztán éreztem én a 3milliárdos lottóötöst is, de ez van...Egyébként én is alig várom, hogy lássam a táskád.:)

Erika: ez NAGYON kedves volt. Köszönöm.

Arien írta...

Hencsili, gratulálok és közben pedig irigykedem, hogy ilyen szerencsés vagy:)

Jutus írta...

Gratulálok Hencsili,elsem tudod képzelni,hogy én most mennyire sárgulok!!!!!:DDD

G-design írta...

Én is gratulálok =)