2010. július 10., szombat

Táska 2. és játék

Arra a hozzászólásra vártam tegnap óta, amit Cilától végül megkaptam.No nem arra a részre, hogy én mi-mindenre vagyok képes, meg ilyesmi...


Kíváncsi voltam, hogy a "másolás" és "utánzás" téma felvetődik-e. A műbőrrel való munkát akartam kipróbálni és akkor belémbújt a kisördög. Aztán egész légiónyi gyűlt össze bennem, mint láthatjátok! :)
Nagyon szenvedtem tőle, de lehet, hogy úgy igazán szenvedni majd ezután fogok. Meg tudtok nekem bocsátani ezért?

Térjünk vissza munkám igazi okára, vagyis a műbőrrel/textilbőrrel való találkozásomra.
A ROKA-ban vettem. Nagyon kedves, készséges és hozzáértő eladó hölgyet fogtam ki. Kérdésemre elmondta, hogy  a textilbőr kifejezés amolyan előkelő szó a műbőrre. Ugyanaz a kettő, ha tetszik, ha nem. A varrására vonatkozólag elmondta, hogy nem kell foglalkoznom a száliránnyal, meg ilyesmivel, mert ennél a fajtánál olyan nincs. Ennek a hátoldala ui. olyan, mint a filc. A varrása fonák oldalon olyan, mintha textilt varrnánk, de a színén igencsak tapad. NAGYON tapad. A hölgy erre is felhívta ELŐRE a figyelmemet és a megoldást is: papír. Tegyünk egy selyem- vagy, zsír- vagy fénymásolópapírt a varrás vonalához. Működik a dolog.Könnyű szabni, nem vészes a varrása. A papír kiszedése. No, az elég vacak. Arra is gondoltam, hogy kiáztatom inkább, minthogy kiszedjem az öltések alól. Aztán egy kis dörzsölésre kijött az is.

Legyen egy "giveaway" is! 222. bejegyzésem ez. Jó szám, nem? Arra kérem a rendszeres olvasóimat, hogy aki szeretne egy ehhez hasonló táskát, az hagyjon kommentet ehhez a bejegyzéshez. Új rendszeres olvasók is szívesen látva. Sorsolás július 18-án este. Aznap délig jelentkezhettek.

18 megjegyzés:

Ili írta...

Nagyon szépen meg varrtad. Mi a baj abban, ha valaki kipróbálja másnak a stílusát is. Szerintem semmi. Tildákat is varrunk több ezren, még sincs egyforma egy sem.Lehet, hogy te sem fogod még egyszer ezt a fazont varrni, mert kitalálsz valami újabbat.Kdatta táskáinak az anyag adja meg az egyéniségét, és azt nem tudja senki utánozni, mert Mo.-on nem kaphatók azok az anyagok.

Jutus írta...

Nekem nagyon tetszik ez a táskád is ,de be kell vallanomam ,azért nálam a pettyesek viszik a pálmát,imádom őket!!!!!No de azért játszani is szeretnék,na persze nyerni is, és kíváncsi vagyok a nyeremény táskára is!!!!:DDD

Hencsilli írta...

Én is jönnék játszani:) Szeretném a táskád :)

Silerika írta...

Nem kellene ennyit aggódnod! Varrunk ilyet, olyat, aztán másfélét! Mindenki hozzátesz egy csipetnyit a saját ötleteiből, lehet az is, hogy kicsit hasonlít valakiéhez.Aki kiteszi a netre...., de ezt már annyi helyen leírták, nem ragozom tovább!! Lehet még egy táskám tőled????!

G-design írta...

Szia Ida!

Most találtam Rád és nagyon tetszenek amiket varrsz! Ez a táska is fantasztikus!

Arien írta...

Már régóta nézegettem a táskáidat, és hát nagyon tetszenek. Pont az a jó bennük, hogy mindegyik más és egyedi darab. Sok sikert kivánok a továbbiakban is!

Peg - Happy In Quilting írta...

Lovely bag Andi..

Cecília írta...

A tegnapi üzenetem:
"Klassz, klassz, tudom, hogy ez a divat, de olyan Kdatta-típusú és te annál sokkal különlegesebb vagy, hogy olyanod legyen, mint amilyen másnak van. Mármint, úgy értem, hogy szépen meg van varrva és divatos is, de az a saját magad által hímzett fehér táska még mindig a csúcs."

Senkire semmi rosszat nem mondtam, legalábbis nem akartam.
Csak hogy gyorsan tisztázzuk, ha már megemlített Ida a bejegyzésben.
Kdatta (vagy valaki más?) megalkotott egy bizobnyos típusú táskát, ami sokaknak tetszik. Ehhez mindenki hozzáadja saját magát. Kiegészíti. Nekem a fehér kézzel hímzett a csúcs itt Idánál és szerintem munkára is nagyobb, mint a tegnapi volt.
Bocsánat, nem szeretném, ha bárki is félreértene.

Colette írta...

Ha szabad szólnom: kísérletezni jó dolog, hobbyszinten belefér...
De visszanéztem azt a fehér, hímzéssel kombinált táskát, és megemeltem a "kalapom". Van abban valami, ami folytatásra érdemes, és még nem láttam senkinél. Ha igazán sajátos, egyedit szeretnél, akkor nem lesz szükséged hozzá műbőrre.
Csak bizakodni tuok, hogy semmi bántót nem írtam.
Sok sikert a folytatáshoz!

Hajnoca írta...

Meg kell hogy védjem Cilát!

Ha beleírtad volna a bejegyzésbe, hogy hasonlít Kdatta típusú táskákhoz, akkor nem is írta volna, ha nem tudomásul veszi és írja, hogy tényleg olyan.

De így te magad 'erőszakoltad" ki egyik blogos barátodtól!!!!, hogy 'olyan" és ő csak őszinte volt.

Lehet, ha én hamarabb járok erre akkor én kaptam volna meg tőled, hogy az én kommentemre vártál.

Most sajnos olyan szaga van a dolognak, hogy megharagudtál, mert észrevette a hasonlóságot és kiemelte azt, hogy tudsz TE jobbat is, mint valakit 'lekopizni".
Persze csak hasonló, de akkor is.
Próbálkozni ugyan lehet ... de én akkor is megjelöltem volna a kép alatt, hogy 'olyasmi" 'az ő ihletésére".
...

Amúgy sokkal felemelőbb lett volna ez a játék,ha nem egy ilyen 'rossz szájízű" bejegyzés lenne az alapja,
hanem mondjuk a tegnapi megspékelve a játékkal.

Egy másik őszinte barát.

Cecília írta...

Colette! És Hajnó köszönöm!
Hajnónak külön köszönöm, hogy még a játékot is szóbahozta, mert véletlenül sem szeretnék egy olyan bejegyzésnél nyerni-esetleg-, ahol még a végén én vagyok a bűnbak... Csak kommenteltem, a táska szép, de én már ne szeretném. Bocsánatot kérek!

Katus írta...

A játékba én is beszállnék, főleg, hogy láttam, a májusi táskához lesz hasonlatos a nyeremény. Az már akkor is nagyon tetszett. Annyira, hogy ott elsőként reagáltam a kérdésedre. :)
Egyébként az újabb táskád,gyönyörű lett. :))))))

Ida13 írta...

Nem voltunk itthon, nem tudtam ide reagálni. Néhányótoknak már írtam mailben, akinek ez elérhető volt a kommentnél(e-mailben kapom a kommenteket, de nem mindenkinek van elérhető e-mail címe ott), de tisztánlátás végett: szeretem Cilát és tényleg örültem a bejegyzésének, szívemben nincs tüske a kommentje miatt, sőt!Ennek a bejegyzésnek az első mondata örömből fakadt, különben nem írtam volna nevet. A varrást még csak tanulom, autodidakta próbálkozások, útkeresések a varrományaim.
Sajnálom, ha bárkit is megbántottam, elnézést kérek.

Ida13 írta...

Nem voltunk itthon, nem tudtam ide reagálni. Néhányótoknak már írtam mailben, akinek ez elérhető volt a kommentnél(e-mailben kapom a kommenteket, de nem mindenkinek van elérhető e-mail címe ott), de tisztánlátás végett: szeretem Cilát és tényleg örültem a bejegyzésének, szívemben nincs tüske a kommentje miatt, sőt!Ennek a bejegyzésnek az első mondata örömből fakadt, különben nem írtam volna nevet. A varrást még csak tanulom, autodidakta próbálkozások, útkeresések a varrományaim.
Sajnálom, ha bárkit is megbántottam, elnézést kérek.

Ida13 írta...

Véletlenül ment kétszer.

Cecília írta...

Azért az is egy érdekes önismereti tanulmány lenne, hogy ki miért feltételez a másikról elsőre(!!!) rosszat. Mindenki magából indul ki...
Tényleg nagy kár, hogy egy játék ilyen keserűvé vált és erről egyik alany sem tehetett...
Sok nő egy helyen = vita, acsarkodás?

Frivolina írta...

Szívesen játszom nálad egy táskáért:)

Máté írta...

MI ÉRT JÁTÉK