2010. augusztus 26., csütörtök

NEM csak az anyatej miatt érdemes elolvasni kiegészítés

http://divany.hu/zold/2010/08/26/a_legmergezettebb_etel_az_anyatej/

Megj.: Aki ismer az tudja, hogy egyáltalán nem a szoptatás elleniségem miatt tettem be a linket. Sőt! (2 gyerekemet összesen55hónapig szoptattam) Sokkal inkább azért, mert sokszor lesajnáltnak éreztem magam amiért nem festem magam naponta. A hajam sem. (még?)Nem használok illatosítót a lakásban. A WC-ben sem. Kerülöm az ízfokozókat az ételekből. Régóta nem használok konyhakész-termékeket. No jó. RENDKÍVÜL ritkán. Füstölt kolbász, felvágottak. Igen. Nagy méreg adag. A házi? Az O.K. lenne. Bolti gyümölcs? Igen. Az is nagy méreg adag. Nem hiába hánytam ki mindet az első várandósságom idején. ( A belgyógyász mondta.) Ha néha eljárhatnék színházba engem könnyű lenne rábeszélni, hogy éljünk nomádan.  A hideg? Az feladná a leckét. Jól össze kellene bújni. :) No jó. SOKKAL természetesebben. Az első lépés kertes ház. Kerttel természetesen. Nem csak egy virágos sövényre valóval. .... Ábrándozás. Az élet megrontója.
Ti mit gondoltok?

3 megjegyzés:

Pat írta...

Your work is most beautiful, my dear friend. Thank you for sharing. Hi! From U.S.A.
Happy Quilting!

Cecília írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Cecília írta...

Bocsánat, inkább töröltem. Szerintem ez az egész túlzás.