2010. szeptember 30., csütörtök

Karácsonyi készülődés

Mit szólnátok, ha ebben az évben is együtt készülnénk karácsonyra?
Játékkal persze. A nyeremény azon kívül, hogy időben elkészültök az ajándékokkal, dekorációkkal egy tulipános keresztszemes készlet vagy pw-minőségű anyagok. (képek lesznek,de most mérges vagyok az újfajta képfeltöltésre.macerás az nekem)
Feltétel?
A blogotkon az elkészült, erre a játékra szánt dolgaitoknál említsétek meg, hogy ide szántátok. A félreértések elkerülése végett. :)
A sorsolásban való részvételhez legalább 4-féle termék kell. (tehát 4 filcből varrt fenyődísz egynek számít. :))
A Picasa albumba folyamatosan feltöltöm a képeket, illetve vannak, akiknek sikerült önállóan is tavaly. Javaslom, hogy ott adjátok meg az elérhetőségeteket egy linkkel, de legalább a blogos neveteket. Amennyiben rám bízzátok ezt, én oda fogom írni.
Aki egy héten belül jelentkezik, azoknak ki fogom tenni oldalra a linkjét.
Természetesen fogok jönni leírásokkal is.
Sorsolás december 10-én.

4 megjegyzés:

Edina írta...

Akkor én már itt is vagyok! Négyet remélem nekem is sikerül elkészítenem :)

Frivolina írta...

Én is, én is jövök:)

Silerika írta...

Itt vagyok én is újra! Remélem, sikerül teljesítenem! :o)

Ildina írta...

Én is szeretnék jelentkezni:)