2010. október 27., szerda

Sapka. Horgolt.

Ez most felnőtt méretben. Antidepresszánsnak.
 
Kiegészítés: Amikor azt írtam, hogy antidepresszánsnak, akkor nem a magam lelki állapotára gondoltam és utaltam. Amikor ilyen tarka és élénk színű dolgokat látok, akkor nem tudok szabadulni a Halász Editnél hallottaktól. Ő mesélt sokat a színekről. A színeknek, azok viselésének és csak úgy a látásának is antidepresszáns hatása van. Még az Indexen is írtak egyszer egy kis kiegészítőt az idei téli divatról, mely elég szürkére sikeredett. Ez kiegészítve a télre jellemző amúgy is szürke, fekete, fehér színvilágtól elég lehangoló lehet. (próbáltam megkeresni a linket, de nem sikerült.elnézést kérek. :( )

2 megjegyzés:

Silerika írta...

Terápiás sapka??? Annak aki készítette, vagy.....??

Ida13 írta...

Nekem nem illik a ruhátamba ez a színvilág. Nekem fekete-vonalam van. :) Szerintem már a nézegetése is antidepresszáns hatású. A viselése pedig különösen az lehet. :)