2010. október 24., vasárnap

Táska. Válltáska.




Szóljatok, ha már unjátok, mert kettő van/lesz még. Akkor azokat nem mutatom.

A virág nincs rávarrva. Kitűző alapon van, így oda lehet tenni, ahová tetszik éppen. Akár ruhára, kabátra.
A bélés anyagából készült a ferdepánt. Kézzel varrtam fel a belső oldalára, mert szerintem úgy szebb.
Persze, hogy van belső zseb is. :)

 Ti hogy szoktátok a ferdepántot varrni? Nektek hogyan tetszik jobban? Egyezik a kettő? Vagyis úgy varrjátok, ahogy szebbnek gondoljátok, vagy más szempontok döntenek?

3 megjegyzés:

Edina írta...

Tedd fel a másik kettőt is, mert nem én nem unom a szép táskáidat :) A ferdepántot én is kézzel varrom a belső oldalon, szerintem is sokkal szebb így, másrészt már próbáltam géppel varrni, színén árokban, de a visszáján sosem sikerül egyenlő távolságban varrnom a ferdepánt széltől. Béna vagyok én ehhez, inkább kézzel varrom...

Edina írta...

helyesbítés: "mert nem, én nem unom" :)

Jutus írta...

Én sem unom,imádom a táskáidat!!!!Ez is nagyon szép lett!!!!:)