2010. november 16., kedd

...

Ma rámolós napot tartok. Igazság szerint tegnap is az volt. Egyik dobozból ki, a másikba be. 2-3 reklámszatyor megtalálja végső rendeltetését, mint szemeteszsák. A tároló, amikor idejöttünk úgy tűnt, hogy elég nagy, de most kezd kisebbnek látszani. Legalábbis a szabad helyeket illetően. A könyvek egy jó része is levándorol, mert sok új jött és kell a hely. Ez jó. A régi asztali számítógép is kikerült és kell valamit kezdeni a helyével. A redőnyösnek megírtam az x.levelet és beszéltem vele y-szor. Persze. Megcsinálják, csak ütemezik, szervezik. Hja. 7 hete! Ma nem esett jól a torna. Azért végigcsináltam, mert kell a mozgás. Egészséges. Bécs? Úgy tűnik, hogy nem igen jön össze. Busz hosszú út gyerekkel. Autóhoz parázós vagyok. Vonat? Hááát. Nyáron mintha lett volna kedvezményesebb jegy. Fene se tudja! Jó lenne, nem? Hova a francba rakjam a kiszabott filceket? Akkor úgy tűnt, hogy ripsz-ropsz kész lesz a sok függő karácsonyra, aztán ... Lesz jövőre is fejezzük be? Mert sokat raktam már  a piros dobozba. Mert amit most nem, azt majd jövőre,mi?No persze. Mindjárt 1. Aztán kettő...Mikorra fejezem be? Megyek is és folytatom, mert ebből is "Fejezzük be lesz". :)

2 megjegyzés:

Mammka írta...

Hajjj,de szívemből írtál! Én a gályán csak agyban pakolok, este már nemigen marad erő rá,pedig nagyon kellene szanálni még mindig.Hogy hogy a szöszben nem fogy a cucc,hanem inkább szaporodik,?Én nem is értem.....

Silerika írta...

Nekem is ideje lenne már valami pakolásfélét rendezni, meg befejezni a megkezdett dolgokat is.:o)) Ugye, hogy mindig jön valami! :o))