2010. november 7., vasárnap

Határtalanul

Lehetne mondani, hogy "A tavalyi jobb volt". Miért? Mert nekem nagyon tetszett a tavalyiban a sok-sok magyar quilt a nagyteremben. Tetszettek, szinte könnyezésig a kék-festők. Ami viszont az ideiben nagyon, de nagyon tetszett az a Most mutasd meg! Érdemes volt kivárni. Sajnos az alkotók nevét nem tudtam megjegyezni, pedig érdemes lett volna. Ez a kettő volt a kedvencem. Igazi levelekre vitte fel a készítője a színeket és festette meg így az anyagot. Gyönyörű kézi tűzéssel díszítve és emelve az értéket.



Ez pedig egy egy éven át készült darab egy dédunokának. Mesés, nem?


Az viszont fájt, hogy azon a tanfolyamon nem vehettem részt, amelyiken ilyen ruhákat tanítottak készíteni. Tudom, hogy vannak befektetési pénzkiadások, de most éppen nem.
Én korábban azt hittem, hogy nem szeretem a patchworkruhákat. Nem a csudát! Csak ott is meg kell találnom a megfelelő stílust. 


Voltak persze árusok is és vásárlók is. Annyian, de annyian, hogy sokszor nem lehetett már azt sem követni, hogy ki áll a sorban és ki az, aki csak bámészkodik. Most mondhatnám, hogy aki Tildas, vagy Moda anyagot akar venni az hová menjen előbb, de nem lehet.

2 megjegyzés:

mmama írta...

Kár hogy nem találkoztunk !

Abile írta...

Akár találkozhattunk is volna?? :o))