2010. november 15., hétfő

Ismeritek Bécset?


Én nem igazán. És akkor még túloztam is. Egyszer jártam még csak ott, akkor is egy napot. :)
Most viszont arról kezdtem ábrándozni, hogy jó lenne elmenni a gyerekekkel és férjjel egy karácsonyi vásárt megnézni. MEGNÉZNI!
Tudnátok segíteni tapasztalatokkal? Hogyan érdemes menni? Autó? Autóbusz? Vonat? Hol lehet parkolni? Milyen egy ilyen alkalom gyerekekkel(5 és 7)? Van-e olcsó szállás a környéken (esetlegre)? Alapból csak menés-jövést terveznék, de lehet, hogy jobban jövünk ki. KICSIT több pénzből nagyobb élmény? :)
Minden tapasztalatot szívesen veszek. Köszönöm előre is.

5 megjegyzés:

Monaline írta...

Nekem is egyre többet jár az agyam ilyenen.A vaterán van is egy (szerintem) nagyon kedvező ajánlat.Igaz ez 1 napos,de mivel budapestiek vagytok így nem kell még pluszba annyit utazgatnotok a kiindulási pontig.Én még gondolkozok rajta:)
Itt találod:
http://www.vatera.hu/adventi_kirandulas_becsben_186524153.html?utm_source=newsletterlink&utm_medium=email&utm_content=inaktiv_inaktiv_noi&utm_campaign=2010_11_13_dod

Arien írta...

Erre én is kiváncsi volnék, mivel nagyon szeretném már megnézni a vásárt.

Mammka írta...

Én 2x voltam,miközben a férjem munkahelyi továbbképzésen volt.Így szerencsénk volt a szállással. Nem volt nagy élmény. Valaki tavaly írta is,hogy Pesten a karácsonyi vásár még jobb is.
Persze más álmodozni róla -mindig vonzóbb -és más ott lenni.

leda írta...

Háát, én is Mammka véleményét osztom.
Én középiskolásokkal voltam párszor, de nem igazán élveztük. Túl nagy a tömeg, minden drága és giccses. De persze ennek is van egy hangulata. Programok sem nagyon vannak, de ha mégis, akkor sem élvezhető a tömeg miatt. A közlekedésről annyit, hogy ilyenkor a belvárost lezárják, csak a külvárosban lehet parkolni. Szerintem is jobb a Vörösmarty tér, különösen kisgyerekekkel.

Ida13 írta...

Köszönök minden kedves megjegyzést és tapasztalatot. Megnéztük a vaterás és egyéb lehetőségeket is. Aztán átgondoltuk amiket írtatok és elhalasztjuk jó pár évvel a bécsi adventi látogatásunkat. A mi gyerekeinknek az itthon olykor NAGYON nyüzsi, hát még akkor az ottani! A forraltbort pedig itthon sem isszuk meg. Hurka-kolbász pedig jön otthonról.Köszönet anyukámnak érte. :)