2010. november 4., csütörtök

Vasalás, hímzés csak szavakban

Nem tudom, hogy normális dolog-e ami velem történt, ezért kérdezlek titeket. Szóval vasaltam. Megesik az ilyen. A férjem ingeit. Aztán észrevettem, hogy egyiknek is, másiknak is kopik ám rendesen a galléra. Amúgy férfiinghez méltón szép anyagokból vannak. Illenének is egymáshoz. Nemrég láttam is ilyen ingekből egy takarót. ÁÁÁÁááááá. Megpróbáltam elhessegetni a gondolatot és szépen a vállfára tettem az ingeket. Talán az indította el bennem a folyamatot, hogy Ő mondta az egyik ingére, hogy még most felveszi, aztán azt csinálok vele, amit akarok.

Más. Ti hogyan vezetitek a keresztszemes hímzéseknél a cérnát? Tudom, hogy a nagykönyvben úgy van írva, hogy először végig félszemmel, majd vissza. Ha azonban ki kell hagyni 1-2 szemnyi (esetleg 4-5szemnyi) helyet, akkor mit csináltok? Hogyan lesz az szép? Én félek, hogyha valaki meglátja a keresztszemeseim hátulját (J....s nehogy ezért vedd elő!!!), akkor mit fog az hosszá szólni. Egy színnél még nem is vészes, de több színnel akarok majd varrni egy nagyobbat és nem tagadom, aggódom, hogy hogyan fogom megoldani.

Tervezem, hogy megyek a Határtalanul kiállításra szombaton. Ti?

3 megjegyzés:

mmama írta...

Én ott leszek kb 11 - 2 között biztosan.
Ha találkoznánk megvitatjuk a keresztszemesek hátulját ( is ) :-)

RitaFoltok írta...

Én is szombaton....

Abile írta...

Én is ott leszek... :o)
A férfiingekből nagyon jó varrni. Nálunk a családban mindenki hozzám hozza a "kinőtt" ingeket.