2010. december 29., szerda

Évszakok

Amikor eljött az ősz, én biza úgy éreztem, hogy ennél szebbet Isten nem is adhatott volna nekünk, gyarló embereknek. A kellemes hőmérséklet. A színek tobzódása. Valami meseszép! Rengeteg finom gyümölcs, zöldség érik be olyankor. Erre most itt a tél. A TÉL. A SZÉP TÉL. Mert ma, amikor a postáról jöttem hazafelé olyan melegség öntött el a kinti hidegben, ahogy ráeszméltem, hogy milyen gyönyörű a zúzmarás fenyő tűlevele. Az örökzöldeken pihenő párnák.

Most aztán jól megfogtak! Melyiket szeressem?

Várom a tavaszt abban bízva, hogy a tél ilyen szép marad, amíg lesz. Aztán amikor eljön a tavasz ideje, akkor szépen, nekünk, mindenkinek megfelelő ütemben olvad el majd a hó és jég.


A képeket nem én készítettem. Letöltöttem.

2 megjegyzés:

Miss Scotty írta...

Mindegyik évszak gyönyörűséges. Aki akarja, meg tudja találni minden évszakban a szépet. Én is így vagyok vele :) Tavasszal a friss, melegedő levegő, a madárcsicsergés, az egyre hosszabbodó nappalok stb.

Üdv. Scotty

Ili ( Hugi ) írta...

Gyönyörű képeket tettél fel nekünk !
Innen nézve tényleg gyönyörű a zúzmara!
Én még mindig a tavasz szerelmese vagyok!
A nyár, nekem már túl meleg, nem bírom a kintlétet abban a forróságban !