2010. december 5., vasárnap

Nyakék


Rajtam.


Karácsonyos hangulatban.

Ti hordanátok ilyet?

5 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Én igen :D Nagyon szép:)

KicsiKató írta...

Igen! Bár... évekkel ezelőtt horgoltam egy virágot, amit láncra tettem és felvettem egy koncertünkre. Miután már a huszadik ember jött egyre közelebb bámulva a nyakam, hogy ez meg mi és el kellett magyaráznom...:) Na akkor már nem volt olyan vicces:)))

Almada írta...

Szerintem most ennek itt az ideje! Én is elkezdtem a horgolt virágokat beszerezni (Anyukám a biztos forrás), és pont erre gondoltam, amit Te alkottál! Nagyon tetszik, szerintem egy különleges, könnyen viselhető darab!!!

H. Mária írta...

Szia!
Nagyon jó a táska, amit kaptam. Nem nagy, nem kicsi, pont jó. :) Köszönöm. Tettem rá egy mágneszárat, mert nem akartam elhagyni a cuccaimat, így is szétszórt vagyok néha. :)
Képet még nem tudtam feltenni, mert technikai akadályai vannak neki. :) Mihelyst lesz lehetőségem, felteszem, hogy mindenki lássa. :)))Mindenhol velem van. :)

Juhizs írta...

A kérdésre válaszolva; igen, de részemről egyszínű fekete cucchoz - de, ez az én "mániám" ;-)
Jól nézz ki!