2010. december 21., kedd

A postás csenget

és hoz-visz ezt-azt. Nagy-nagy meglepetéseket is!
Had kezdjem a mutogatást Erika saját készítésű képeslapjával és a gyerekeknek küldött figurákkal:


Nagyon szépen köszönjük. Igazán szépek. Igényesen elkészítve. Annyira jók ezek a figurák, hogy a lányom elsőre azt hitte, hogy nélküle készítettük el az idei mézeskalácsokat. Komolyan! :)

Annak idején én hírül adtam nektek ezt a játékot. Jó is, mármint nekem, hogy viszonylag kevesen jelentkeztetek, mert így nagyobb volt az én esélyem. :)
Tessék irigykedni:


A hiányos kártyacsomag egy felhasználási módját láthatjuk a fenti képen. Szerintem nagyszerű ötlet! 
Köszönjük szépen! Kellemes meglepi volt. :)


A P.I.F.-esek közül egy van még hátra. Nem felejtettem el, csak nehéz döntenem, hogy mit is. Kiseri is és H.Mária is megkapták a meglepiket. Olyan kedves szavakat írtak nekem levélben utána. Higyjétek el, hogy ezért érdemes csinálni. Gondolom ők is meghírdették a játékot, talán van még náluk hely, lehet jelentkezni.

1 megjegyzés:

Silerika írta...

Örülök, hogy tetszik a gyerkőcöknek! :o)))