2011. január 26., szerda

Éreztem

én, hogy ez lesz. Nekem nagy a szeretetéhségem. Erre mit csinálok? MATEKTANÁRnak állok. Sőt! Egyszerűen tanárnak állok. Jól megkapom ám a magamét! Hogy senkinek sincs ennyi elvárása, mint nekem, úgymint:
- ne mobilozzanak órán
- a táska ne legyen a munkafelületen
- ne hallgassanak zenét órán, különösen ne fülesen keresztül
- azt is szeretném, ha dolgoznának a füzetbe
- a szabályokat kikérdezem ?!!!!!
NORMÁLIS vagyok én, vagy csak más világban élek? ! Az is lehet, hogy TÚÚÚÚL öreg vagyok. Most holland kakaóval vigasztaltam magam. Egyáltalán nem biztos, hogy éjjel nem falok fel (szintén vigasz okán) minden édességet itthon. Pedig kb. 2 éve nem voltam ilyen "könnyű", mint most. Most TÉNYLEG nagyon rossznak érzem magam. :(

5 megjegyzés:

Bea írta...

kitartást kívánok neked!
Merre laktok Pesten? Nagyon rosszul áll a lányom matekból. :(

Frivolina írta...

jajj, ne add fel! szükség van elvárásokra, követelményre, ami az adott pillanatban a gyereknek nehezére esik, de később hálás lesz érte. amiket elmondtál, tényleg a minimum, amit órán be kell tartani és remélem a szülők veled értenek egyet:) én egyetértek!!

Silerika írta...

Szerintem is ez a minimum, amit elvárhat egy jó tanár!! Kitartás, ne add fel ilyen könnyen!! (Van egy kis dugicsokim, néha rájárok, most szívesen adnék belőle) :o)

leda írta...

Annyira megértelek! Nekem ezért jobb az ált.isk., ott azért könnyebb rendet teremteni, legalábbis nekem. Persze az sem problémamentes... :(

Ida13 írta...

Bea: van net és Skype. :)Szívesen segítek. (De jó ötletet adtam magamnak! :))

Azért a humor és a nem szokványos válasz sokat segíthet.Szokott is.
Aranyosak, szerethetők. Más az értékrend, de alakulunk.