2011. január 20., csütörtök

Hírek

 Nyertem ezeket a szalagokat Sarah-nál. Annyira szépek, amennyire annak látszanak!
Nekem az a bajom a szép anyagokkal és a szép szalagokkal is, hogy félek hozzájuk nyúlni. Hát nem hülyeség?! 






Sanditól kaptam egy kellemes meglepetést. Nem tudom hogyan történhetett, de vasárnap találtuk a postaládában, pedig pénteken is meg szoktuk nézni. Sandinak nagy szíve van! Nem csak azért, mert ilyen ajándékokkal lep meg, de aki rendszeresen olvassa a blogját, az érezheti, hogy mennyire szereti az embereket, az alkotást.





Hír még továbbá, hogy ismét tanítok. Félállásban. Matekot. Középsuliban. Nem gondoltam volna.

7 megjegyzés:

Frivolina írta...

gyönyörű szalagok:) imádom az ilyesmit!!

szeretsz tanítani?

leda írta...

Hú, de jó! Azt hiszem épp ez az ideális Neked! Ugye? Kívánok sok szép élményt, és azt, hogy újra megtapasztald a tanítás örömét! :)

Ili ( Hugi ) írta...

Kellemes napokat kívánok az iskolában!! Majd beszámolót kérünk, hogy érzed magad megint a gyerekek között!
A szalagok gyönyörűek!! Selymek???

Silerika írta...

Ez jó hír, ugye??!!!!:o)))

dióhéj írta...

Hű, szépek tényleg és nem vagy ám egyedül azzal, hogy alig mersz belevágni a szép anyagokba, én is sokat téblábolok felettük :)

Ida13 írta...

Jelenleg úgy gondolom, hogy jó hír ez a matek-tanárság. A félállás pedig szintén nekem való most.
Ili: nem tudom megállapítani, hogy miből készült. :( Nagyon erős anyag, nem deformálódik semmilyen irányban. A minta nyomott rajta.

Dióhéj: jó tudni, hogy nem vagyok egyedül. Azért azok az anyagok ollóért és tűért kiáltoznának, ha lenne szájuk.

Ida13 írta...

Jelenleg úgy gondolom, hogy jó hír ez a matek-tanárság. A félállás pedig szintén nekem való most.
Ili: nem tudom megállapítani, hogy miből készült. :( Nagyon erős anyag, nem deformálódik semmilyen irányban. A minta nyomott rajta.

Dióhéj: jó tudni, hogy nem vagyok egyedül. Azért azok az anyagok ollóért és tűért kiáltoznának, ha lenne szájuk.