2011. január 16., vasárnap

Kávé másként

Mostanában nem iszom kakaót. Pedig hány éven keresztül azzal tudtam csak kezdeni a napot. :)
Manapság kávé van. Kb. fél éve. Szigorúan tejjel. Jó sok tejjel. Én min. 3 dl- t iszom, de ebből 2 dl tej.
Ma kipróbáltam valami újat. Csak úgy szemre tettem bele fahéjat és rumaromát. Nem rumot, mert ki tudja kell-e majd vezetnem.  Szóval aromát. Hmmmm. Valami nagyon finom volt!
Azt hiszem kíváncsi lennék, hogy ti hogyan, milyen kávét isztok? Valami különleges ajánlat? Hmm?

4 megjegyzés:

Frivolina írta...

nálam semmi különleges. naponta két kávé két édesítővel és egy kanál tejporral:)

F.Gina írta...

Kávé tejjel és kakaóval :))
Vagy a főzés előtt a kávé tetejére némi fahéj.

Ili ( Hugi ) írta...

Én koffeinmentes Kávémixet iszom. Édesítővel, forróvízzel. Reggel 4-5 kapucsínós csészével. Mivel csak az íze a fontos, így nem bántja a gyomrom és a szívem!!!
Imádom az ízét.

Jutus írta...

Én is a gyomrom miatt álltam át a koffeinmentes kávéra.Vízzel oldom és kevés tejjel krémesítem.