2011. február 14., hétfő

Két szív az egy pár.Szíves párna. Leírás

Zsebes párnákat készítettem. 


 Négyrét szoktam hajtani az anyagot, mert az ilyesmit legalább két példányban készítem. Úgy vettem észre, hogy jó dolog már ilyenkor összegombostűzni a rétegeket az elcsúszás megakadályozandó, illetve a szabásnál is nagy segítség. Aztán a sablont is gombostűzöm, majd körberajzolom. Nem mindenki rajzol, van, aki egyből vág. Amennyiben elég jól rögzítettük a sablont, és a rétegeket is, akkor nem lehet gond az egyből nyírás sem. Próbáltam azt is és működött.



A zsebnek valóhoz anyagot is négyrét hajtottam, mert a zseb belsejének is ezt a színt szántam. No meg hagy legyen strapabíró.


Az íveknél, hogy szépen kiforduljon bevagdosom. Elég sűrűn, majdnem a varrásig. A szív csücskét lent kb 1mm-re a varrástól levágtam.

Felirat hozzáadása


Kifordítva, vasalva gombostűzöm a zsebet, majd tetszés szerint levarrom.
Az alapnak szánt nagy szívvel is ugyanúgy teszünk mindent, mint a kicsi zsebnek valóval.
A kifordításhoz és töméshez hagyott nyílást én (szinte) mindig kézzel varrom be.

Legyen szép a Valentin-napotok (is) !!!!!

1 megjegyzés:

Silerika írta...

Milyen kedves, szép Pár!!!:o))